Svejsning af bundkar - hvor?
Fra : Anders Kjeldsen

Dato : 27-04-05 13:44

Jeg har opdaget en, omkring 3 cm lang, revne i bundkarret på min Suzuki
GSX-R250 :(

Det skal jeg selvfølgelig have fixet, så jeg ringer til Special MC. Han
fortæller at han ikke selv kan gøre det, men siger at jeg kan prøve at kigge
i De Gule Sider. Der skulle være en der kan svejse aluminium på en af
sidevejene til Langagervej (Aalborg), men jeg synes ikke rigtig jeg kan
finde en...

Så jeg vil lige høre om nogen herinde ved hvor i Aalborg, jeg kan få svejset
revnen i mit bundkar - til rimelige penge selvfølgelig

Mvh. Anders Kjeldsen

Fra : René Hansen

Dato : 27-04-05 15:56

On Wed, 27 Apr 2005 14:43:54 +0200, "Anders Kjeldsen"
<kjeldsen@netpad.dk> wrote:

> [...]
>
>Så jeg vil lige høre om nogen herinde ved hvor i Aalborg, jeg kan få svejset
>revnen i mit bundkar - til rimelige penge selvfølgelig

Hej

På de fleste danske havne, er der et værksted der reparerer
fiskerbåde.

Da der er meget aluminium i sådan en fætter idag, er det et godt sted
at spørge om denne type svejsning.

/René

Fra : Ukendt

Dato : 27-04-05 17:07

Anders Kjeldsen skrev i meddelelsen
<426f890b$0$79466$14726298@news.sunsite.dk>...

>Så jeg vil lige høre om nogen herinde ved hvor i Aalborg, jeg kan få
svejset
>revnen i mit bundkar - til rimelige penge selvfølgelig

Aalborg Aluminiums Industri
Gørtlervej 11

De reparerede kølefinner på et Sunbeam topstykke for mig. Glimrende arbejde.

mvh
Orla

Fra : Anders Kjeldsen

Dato : 27-04-05 18:47

Orla Pedersen wrote:

> Aalborg Aluminiums Industri
> Gørtlervej 11
>
> De reparerede kølefinner på et Sunbeam topstykke for mig. Glimrende
> [...]

Takker. Jeg ringer derind så snart jeg kommer fra skole i morgen

Mvh. Anders Kjeldsen