Åbenthus hos kok mc..
Fra : OlIvEr [6000]

Dato : 27-04-05 11:33

Fik lige følgende mail.. -Vidste slet ikke at jeg var i deres mailing liste,
men okay..

Husk vi har åbent hus søndag den 1. maj fra 10.00 til 16.00
Vi har nedsat mange ting.
Vi har Frank Thomas dragt før 3295,- nu 500,-
Vi har Frank Thomas Gor-Tex handsker fra før 895,- nu 350,-
Vi har Bieffe hjelme fra 150,- Shoei hjelme fra 500,-
Vi har Team jakker fra 150,-

Altså helt vilde nedsættelser

Kik forbi der er kaffe på kanden.
KOK MC ApS www.kok-mc.dk
Postboks 1005 Tel. +45 9741 3722
Niels Ebbesensvej 10 Fax. +45 9741 3459
7500 Holstebro
Denmark

--
--==>OlIvEr<==--
Honda Hornet 600

Fra : Carsten

Dato : 27-04-05 12:35

OlIvEr [6000] wrote:
> Fik lige følgende mail.. -Vidste slet ikke at jeg var i deres mailing liste

Havde samme "problem" sidste år. Bare man havde skrevet til dem (pr. mail)
og spurgt om noget så endte man på deres mailing-liste. Vist ikke helt
efter reglerne, men det krævede da blot endnu en mail at blive fjernet
igen, så.....

Carsten