OT: Blitzet i Hamborg
Fra : Anna M. Andersen

Dato : 26-04-05 17:40

Hejsa

Vi blev blitzet i bil i Hamborg, er der nogen der ved om der er
politisamarbejde mellem dansk og tysk politi? Modtager vi en bøde eller
ej?

På forhånd tak - og undskyld off topic....

/Anna

--
Anna M. Andersen
AIM/AOL chat: annabassand

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 26-04-05 17:47

noname@domain.dk (Anna M. Andersen) writes:

> Vi blev blitzet i bil i Hamborg, er der nogen der ved om der er
> politisamarbejde mellem dansk og tysk politi? Modtager vi en bøde eller
> ej?

Jeg blev blitzet et par gange på MC dernede i august 2003. Jeg har
endnu ikke hørt noget. Jeg tror nok at dem i følgebilen blev blitzet
en enkelt gang, og jeg tror heller ikke at ejeren af bilen har hørt
noget.

De der fartkontroller er vist i høj grad ubemandede, og så blitzer de
bare man kører 2 km/t for hurtigt. Hvis I ikke har kørt alt for meget
for hurtigt, så tror jeg ikke at I hører noget.

--
Jacob | ........@
Bandit 600 N | ......_[]-=*

Fra : Anders Christensen

Dato : 26-04-05 17:56

Jacob Bunk Nielsen wrote:

> [...]
> bare man kører 2 km/t for hurtigt. Hvis I ikke har kørt alt for meget
> for hurtigt, så tror jeg ikke at I hører noget.

Spørgsmålet er så om ikke man får lov til at betale bøden kontant på
stedet hvis man møder politiet et sted i Tyskland ved en senere lejlighed

Fra : Dr.Enduro

Dato : 26-04-05 18:30

Anna M. Andersen wrote:
> [...]
> ej?
>
> På forhånd tak - og undskyld off topic....

Hej Anna

Der er pt. intet samarbejde endnu. Du får altså ingen bøde, men der
arbejdes på sagen fra myndihedernes side.

--

Hilsen Jan

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 26-04-05 19:05

Anders Christensen <vladimirr@vladimirr.dk> writes:

> Spørgsmålet er så om ikke man får lov til at betale bøden kontant på
> stedet hvis man møder politiet et sted i Tyskland ved en senere lejlighed

De havde jo ikke noget billede af min nummerplade, så jeg ville nok
have været lidt svær at hænge op på noget. I øvrigt var det også i
Berlin, og ikke i Hamborg jeg blev blitzet - ikke at jeg tror det gør
nogen forskel.

--
Jacob | ........@
Bandit 600 N | ......_[]-=*

Fra : Knud Dam

Dato : 26-04-05 19:11

"Anna M. Andersen" <noname@domain.dk> skrev i en meddelelse

> På forhånd tak - og undskyld off topic....
>
> /Anna

Hej Anna.

Som flere nævner, så sker der ikke noget.

Blev blitzet på Harzen-tur sidste sommer.

Endnu en af tilværelsens gratis glæder .....

; - )

KD

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 26-04-05 17:57

I hører ikke noget, bare rolig..

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 26-04-05 21:54

> [...]
> ej?
>
> På forhånd tak - og undskyld off topic....

Er blevet blitzet 12-15 gange dernede uden at høre noget,så bare rolig der
er ikke noget på vej.

Stef

Fra : Anna M. Andersen

Dato : 27-04-05 06:07

Stefan Jacobsen <stefware@email.dk> wrote:

> Er blevet blitzet 12-15 gange dernede uden at høre noget,så bare rolig der
> er ikke noget på vej.
>
> Stef

Kanon Der synes jo at være stor enighed om at det ikke er noget
problem Tak for alle svarene. Og så ud til Monsteret og på arbejde.

/Anna