Efterlysning..Kawasaki zx9r stjålet i ball~
Fra : Ukendt

Dato : 25-04-05 21:45

Kawasaki ZX-9R

Stel nr.: ZX9008025626

Årgang 01-07-1998, Koksgrå med stafferinger.

Stjålet natten fra fredag d. 8-4-05 til lørdag d. 9-4-05 om morgen kl. 7.30

PÅ PARKERINGSPLADSEN OVER FOR NR.145 / GAVLEN AF GARAGERNE ved baltopvej
ballerup

Div. kende tegn Carbon Force slip-on med gul skrift,ny kæde og tandhjul+ nye
skiver + nye klodser og KN luftfilter og Bridgestone BT014 dæk

Dusør 10000Kr

HENV.

RONNIE ALBÉR
BALTORPVEJ 145
20871762 / 44970481
ALBER10@BALBO.DK

Fra : Eg Egemarke

Dato : 26-04-05 06:44

Een til....
Utroligt som folk ikke kan holde nallerne for sig selv !!
Nå jeg kigger i Skåne/Kbh !!

MvH Eg Egemarke

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=265
Manualer til Mc brug emule hent programmet på www.emule.dk

Fra : Pizzabager

Dato : 26-04-05 11:08

> Stjålet natten fra fredag d. 8-4-05 til lørdag d. 9-4-05 om morgen kl.
> 7.30

Jeg føler med dig, fik min kawa stjålet fra skovlunde for en måned siden..
jeg skal nok holde øje..

Kasper

Fra : Ukendt

Dato : 26-04-05 12:40

"C. Petersen" <carsten(A)mv24.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Årgang 01-07-1998, Koksgrå med stafferinger.
>
> Stjålet natten fra fredag d. 8-4-05 til lørdag d. 9-4-05 om morgen kl.

Har den et registreringsnummer ? kan du ikke evt. sende et billede, så skal
jeg uploade det til www.zx-r.dk/efterlysning.html

Ved mail direkte erstat (a) med @
--
Mvh.
Dannie

Fra : Ukendt

Dato : 26-04-05 19:14

Hej jeg har sendt et billede til dannie og den havde fast prøveskilt på og
reg nr. var DY 54 23
og kan snart ses på www.zx-r.dk/efterlysning.html og mange tak til dannie...

men det er min kammerat som har fået stjålet den....

Fra : mikkel paulsen

Dato : 26-04-05 21:22

"Dannie" <dannie(a)dfmc.dk> wrote in message news:<426e2890$0$315$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...
> "C. Petersen" <carsten(A)mv24.dk> skrev i en meddelelse

Forsatan man får lyst til at gribe til selvtægt!!!! hvis altså man finder dem.
Hilsen manden der næsten aldrig låser sin mc, med andet end alarm og ratlås.

Fra : Ukendt

Dato : 26-04-05 23:50

Så er der billede på www.zx-r.dk/efterlysning.html

Dannie

Fra : Bo-gsxR

Dato : 27-04-05 06:36

> Kawasaki ZX-9R

var den låst fast til noget, eller stod den som den gør på billedet?
altså med kæde om hjulet og skivelås.

bo-gsxR

Fra : Ukendt

Dato : 27-04-05 18:55