Dæktryk
Fra : Finn

Dato : 24-04-05 19:09

Købte en brugt kawa RN500 til min bedre halvdel og mangler derfor en
instruktionsbog

Hvad er det korrekt dæktryk for og bag på sådan en.

Min egen Ymaha kører med 2.0 + 2.5 bar så kan man bruge det som udgangspunkt
? Hendes bagdæk er væsentlig breddere end mit

Fra : Richard

Dato : 24-04-05 20:52

Finn wrote:
> Købte en brugt kawa RN500 til min bedre halvdel og mangler derfor en
> instruktionsbog
>
> Hvad er det korrekt dæktryk for og bag på sådan en.

Om ikke andet kan du sikkert se det på dækproducentens web-site ud fra
nævnte model

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK

Fra : Armand

Dato : 25-04-05 00:25

Richard wrote:

> Om ikke andet kan du sikkert se det på dækproducentens web-site

Louis' "motobase rykker i slige sammenhænge:
op til 2 Bar foran og 2,5 bar bagi (jeg går stærkt ud fra at det drejer
sig om en EN500 - RN500 er en Suzuki-crosser!)

Check it out: www.louis.de - motobase !

--
Armand.

Fra : Finn

Dato : 25-04-05 18:50

> op til 2 Bar foran og 2,5 bar bagi (jeg går stærkt ud fra at det drejer
> sig om en EN500 - RN500 er en Suzuki-crosser!)
>
> Check it out: www.louis.de - motobase !

Ups ja da. Det er lige sådan EN der er tale om . !"#¤!"#4 til slavekontrol