Morten Juel... RING til mig, så kan vi la
Fra : Moller

Dato : 23-04-05 11:35

--
VH
Lars Molnit
MZ ETZ 300 CDi ReedValve
Suzuki GSF-R 1200
www.dfmc.dk/Lars_Molnit

Fra : Jens Arnfast

Dato : 23-04-05 13:05

FUT: dk.opslag.personlige

Håber I får en god weekend

--
-jens
RSV1000

Fra : Juel

Dato : 23-04-05 16:00

> Håber I får en god weekend

Haha ja håber jeg også, nu skal jeg lige lure mollers nummer først

Mvh
Morten

Fra : Juel

Dato : 23-04-05 16:07

> Haha ja håber jeg også, nu skal jeg lige lure mollers nummer først

Hmm og så gider han ikke engang at tage sin tlf :o/

/Juel

Fra : Torben Scheel

Dato : 24-04-05 10:40

Juel wrote:

> Hmm og så gider han ikke engang at tage sin tlf :o/

Han må være på dating.dk for at lure andre profilers telefonnumre af

--
vh
Torben

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 24-04-05 12:54

Torben Scheel <torben_scheel@hotmail.com> writes:

> Han må være på dating.dk for at lure andre profilers telefonnumre af

Jeg tror der må være basis for lidt afpresning af Lars overfor hans viv

Kai
--
Kai Harrekilde-Petersen DoD DMCN PMC MCTC d.f.m oldermand
Yamaha YZF-R1 '03 (blå/sort) Yamaha YZF-R6 Polini 911DB 6.2hp (hvid)

Fra : Non-Desperado

Dato : 24-04-05 13:22

Kai Harrekilde-Petersen <khp@harrekilde.dk> skrev:

>Jeg tror der må være basis for lidt afpresning af Lars overfor hans viv

Du mener " Halvdelen af tlf.-numrene, ellers...." *G*
- -
Non-Desperado

BØRNEPORNOGRAFI, Schlagermusik & selvbestaltede
netbetjente burde meldes til politiet.