Hvis bare man boede i Japan
Fra : Jesper

Dato : 21-04-05 13:14

Der er vel ikke så meget at tilføje...
http://www.honda.co.jp/motor-lineup/cb400sf/

/
Jesper

Fra : Dak

Dato : 21-04-05 13:29

> Der er vel ikke så meget at tilføje...
> http://www.honda.co.jp/motor-lineup/cb400sf/

Jo at du ikke kan køre med over 5 km/t alligvel i byen pga. trafikpropper,
så derfor har man ikke meget glæde af en mc. plus du skal køre rundt med
maske til at sortere de værste os og kemikalier fra bilerne væk ellers
besvimer du i løbet af en time.

Dak
Suzuki GS500Ev

Fra : Jesper

Dato : 21-04-05 16:42

Dak wrote:

> [...]
> så derfor har man ikke meget glæde af en mc. plus du skal køre rundt med
> maske til at sortere de værste os og kemikalier fra bilerne væk ellers

Hmm nu køber jeg ikke en MC for at køre i byen. Jeg vælger en jeg kan have
det sjovt med på landevejen... ;-p

/
Jesper

Fra : Armand

Dato : 22-04-05 00:04

Dak wrote:

> [...]
> så derfor har man ikke meget glæde af en mc. plus du skal køre rundt med
> maske til at sortere de værste os og kemikalier fra bilerne væk ellers

- - - - Og køre med speedometre der kun går til 180 samt har en rød
lampe der lyser når farten er over 80

--
Armand.

Fra : Ole Hansen

Dato : 21-04-05 14:08

tiper@tiscali.dk (Jesper) writes:

> Der er vel ikke så meget at tilføje...
> http://www.honda.co.jp/motor-lineup/cb400sf/

Man kan nemt få det dårligt, når man ser alle de fede og særdeles
interessante modeller, der aldrig kommer til Danmark.. Det fælles
problem er, at de vil blive alt, alt for dyre i lille Danmark :(

Suzuki laver f.eks. både en SV250 og SV400 :)

--
Ole Hansen

Fra : Jesper

Dato : 21-04-05 16:41

Ole Hansen wrote:

> [...]
> problem er, at de vil blive alt, alt for dyre i lille Danmark :(

> Suzuki laver f.eks. både en SV250 og SV400 :)

Jo men de er jo ikke interesante

/
Jesper

Fra : Niels Morell

Dato : 21-04-05 16:54

Ja det er billigt derovre, jeg var derovre og arbejde sidste november, og
skulle lige kigge lidt på mc´er, der kunne men få en gsxr1000 2004ér med 10K
på klokken for kr. 50.000,00 på gaden, men jeg måtte nøjes med at købe en
hjelm med hjem : http://www.arai.co.jp/jpn/fullface/rr4_c.html#kitagawa der
kostede kr. 2400,00 så jeg kunne ikke lade være

Ikke kun mange mc modeller som vi ikke kender, ser man derovre, men bil
modeller findes der virkelig mange sjove af.

Niels

Fra : Tommy Jakobsen

Dato : 21-04-05 22:44

"Jesper" <tiper@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> Der er vel ikke så meget at tilføje...
> http://www.honda.co.jp/motor-lineup/cb400sf/

Jo men hvornår skal man så køre hjemmefra for at være på jobbet klokken 8 i
Hedensted Jylland ?

Hr. Jakobsen

Fra : Armand

Dato : 22-04-05 12:16

Tommy Jakobsen wrote:
> "Jesper" <tiper@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> Jo men hvornår skal man så køre hjemmefra for at være på jobbet klokken 8 i
> Hedensted Jylland ?

GRILL

--
Armand.
(der ser et billede for sig, af den transsibiriske motorvej total