Manualer og Ftp !!
Fra : Eg Egemarke

Dato : 21-04-05 06:52

Jeg håber at have en Ftp oppe i løbet af weekenden. den er stort set klar
til start, det eneste problem er "bare" at jeg har dynamisk Ip så jeg skal
have fundet på noget Dns lookup halløj for at sikre at det er den rigtige ip
man prøver på at komme ind på når man skal jage manual

Nogen forslag ??
Indtil videre er planen at Ftp med manualerne vil være online når min
maskine er tændt !
Dvs stort set hele tiden og senest dagen efter !
Der vil være mulighed for fri upload og download med ale rettigheder dog vil
alt blive logget for at forhindre at det pludselig ligger "forkerte" sager.
Med tiden kan vi udvide med film mm

MvH Eg Egemarke

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=265

Fra : Peter F. Poulsen

Dato : 21-04-05 07:57

Eg Egemarke wrote:
> [...]
> jeg skal have fundet på noget Dns lookup halløj for at sikre at det er
> den rigtige ip man prøver på at komme ind på når man skal jage manual

Det lyder rigtig godt. Mht. din dynamiske IP adresse er det ikke noget
problem. Løsningen hedder: http://dyndns.dk/ :)

Jeg vil da gerne signes up så snart du er klar :)

Mvh Peter, Odense

Fra : Dr.Enduro

Dato : 21-04-05 08:12

Eg Egemarke wrote:
> [...]
> Der vil være mulighed for fri upload og download med ale rettigheder dog
> vil alt blive logget for at forhindre at det pludselig ligger "forkerte"

Hej

Det lyder rigtig godt, og jeg ville helt bestemt gøre brug af det, men
jeg synes du skal overveje, at du kan få fingrene alvorligt i klemme
mht. copyright osv. Det er i hvert fald værd at undersøge, før du gør
det hele offentligt tilgængeligt, sådan noget kan ellers gå hen og blive
meget dyrt.

Hilsen Jan

Fra : Eg Egemarke

Dato : 21-04-05 08:25

Den overvejelse har jeg gjort mig, og overvejer for nyværende lidt andre
alternativer..
Men uanset hvad vil de snart være tilgængelige for alle...

Fra : Dr.Enduro

Dato : 21-04-05 11:07

Eg Egemarke wrote:
> Den overvejelse har jeg gjort mig, og overvejer for nyværende lidt andre
> alternativer..
> Men uanset hvad vil de snart være tilgængelige for alle...

Det glæder jeg mig til, bare du sørger for at have dit på det tørre.

--

Hilsen Jan

Fra : Eg Egemarke

Dato : 22-04-05 06:41

Deet gør jeg, bare rolig !!

I kan allerede nu søge på de fleste modeller faktisk !!!
Men ligger du inde med noget så add mig på messenger egemarke@hotmail.com
og send det så ser vi om ikke det osse dukker op !!

Manualer til Mc brug emule hent programmet på www.emule.dk

Fra : Studen

Dato : 22-04-05 22:55

"Eg Egemarke" <egemarke@hotmail.com> wrote in message
> Deet gør jeg, bare rolig !!
>
> I kan allerede nu søge på de fleste modeller faktisk !!!
> Men ligger du inde med noget så add mig på messenger egemarke@hotmail.com
> og send det så ser vi om ikke det osse dukker op !!

Hej Eg

Det lyder supersvedigt. Er meget interesseret i dit "lille projekt". Send
endelig en mail med oplysninger på studen@gmail.com

Tak

Studen

Fra : ChristianD

Dato : 23-04-05 13:08

"Eg Egemarke" <egemarke@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> I kan allerede nu søge på de fleste modeller faktisk !!!

> Manualer til Mc brug emule hent programmet på www.emule.dk

Hej Eg

Jamen hvor skal jeg søge? - har hentet eMule.

Mvh.

Christian
Suzuki LS650

Fra : Jesper Andersen

Dato : 27-04-05 13:16

Er der nogen der ligger inde med manualen til en YZF R6 fra 00 som jeg
kan få tilsendt enten via email eller hente via ftp ?
Med Venlig Hilsen
Jesper Andersen

Fra : Jes Vestervang

Dato : 27-04-05 22:56

Jesper Andersen <jaREMOVE@palby.dk> writes:

> Er der nogen der ligger inde med manualen til en YZF R6 fra 00 som jeg
> kan få tilsendt enten via email eller hente via ftp ?

Prøv min server:
ftp://royal.flof.dk/YamahaR6-ServiceManual-(03).pdf

Der er kun den ene (de andre to til xvs1100 er defekte svjh). Den
bliver nok liggende et par dage.
--
mvh Jes Vestervang @ FZS600 & DT125R

Fra : Jesper Andersen

Dato : 29-04-05 07:07

Hej Gruppe,

Er der nogen der har manualerne/Servicebøgerne til følgende MC'er ?

Honda CBR 900 RR Fireblade Årg. 99
Suzuki GSX-R 600 Årg 97

Jeg vil gerne hente dem på en FTP, ellers kan de sendes til min email.
jaREMOVETHIS@palby.dk

Mvh