Pas på jeres afsender navne..
Fra : Kasper hansen

Dato : 20-04-05 13:01

Nu fik jeg min cykel stjålet for ca 1 md siden.. også var det lige jeg
tænkte, hvis man tager mit afsender navn fra på den her meddelse jeg sender
her(nu har jeg ændret den), og søger på de gule sider, er der kun 2 hits, Så
for en Tyv som leder efter en speciel maskine er det jo rent tag selv bord..

Så jer der har speciale navne, som kun giver et eller få hits på De gule
sider når man søger, i burde nok tage og ændre jeres afsender navn til noget
andet.. evt bare undlade de speciale mellemnavne.. ingen grund til at gøre
NG her til tag selv bord for div. tyveknægte..

Prøvede for sjov og søge på et par af folks navne herinde.. og flere gange
fandt den 1 hits..

Så ændre navne, undlad postnumre og byer (hvis i bor i småbyer) For jeres
egen skyld..

Mvh Kasper hansen <<< det navn for de ikke meget ud af at søge på De gule
sider efter.. :)

Fra : Peter Jakobsen

Dato : 20-04-05 13:33

"Kasper hansen" <PizzabagerFJERN@mobil.dk> wrote in message
> [...]
> egen skyld..
>
> Mvh Kasper hansen <<< det navn for de ikke meget ud af at søge på De gule
Og du tror det er svært at finde dit rigtige navn nu ???

Fandt dit "rigtige" efternavn (starter vist med "F", ikke), dit
mobil-nummer, og byen du bor i i løbet af 3 minutter...

--
M V H

Peter Jakobsen
KAWASAKI ZX12R '01
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=160
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=1152

Fra : Kasper hansen

Dato : 20-04-05 13:39

> Fandt dit "rigtige" efternavn (starter vist med "F", ikke), dit
> mobil-nummer, og byen du bor i i løbet af 3 minutter...

Jeps smart, men som jeg skrev har jeg kun lige ændret det, så enhver kan
søge i NG og finde nogen af mine gamle poster og søge på det.. i know.. og
først når de gamle meddelser er væk..

men hvis du nu ikke havde mit mellemnavn, men kun kasper hansen, som jeg
faktisk hedder, hvad for du ud af og søge på det? Prøv..

Fra : Peter Jakobsen

Dato : 20-04-05 13:45

> [...]
>
> men hvis du nu ikke havde mit mellemnavn, men kun kasper hansen, som jeg
> faktisk hedder, hvad for du ud af og søge på det? Prøv..
Ved ikke om du kender til www.dejanews.com ???

Da du en gang har skrevet dit mobilnummer og din bopæl i en medelelse, er
det der altid så alle kan finde det. Du skal vist flytte nu for at være
sikker da du har givet for mange oplysninger om dig selv. Men nok om det ,
dette er off-topic så det basker.

Fra : Kasper hansen

Dato : 20-04-05 14:12

> [...]
> sikker da du har givet for mange oplysninger om dig selv. Men nok om det ,

Tjaa en søgning på mit fulde navn gav da nogen rigtige hits på google, men
nu er alle gamle poster slettet i denne NG, og på mit Nuværende navn skal
man nok lede længe for at finde noget på google som rent faktisk handler om
mig..

kasper

Fra : Uffe R. B. Andersen

Dato : 20-04-05 14:09

On Wed, 20 Apr 2005 14:38:32 +0200, "Kasper hansen"
> [...]

>søge i NG og finde nogen af mine gamle poster og søge på det.. i know.. og

Når de gamle meddelelser er væk? LOL - det har vist sine udsigter .
Det er jo internettet det her - der er ikke noget der forsvinder igen.

--
Med venlig hilsen - Sincerely
http://www.twe.net/

Fra : Kasper hansen

Dato : 20-04-05 14:18

> Når de gamle meddelelser er væk? LOL - det har vist sine udsigter .
> Det er jo internettet det her - der er ikke noget der forsvinder igen.

nej det er rigtigt, men hvis jeg søger på mit nuværende navn, kan jeg ikke
finde noget om mig selv på google, og den laver 306 hits på de gule sider,
så på den måde har jeg gjort det lidt svære, du skal nok passe på med dit
navn ;(

Kasper

Fra : Kasper hansen

Dato : 20-04-05 13:44

> Og du tror det er svært at finde dit rigtige navn nu ???
>
> Fandt dit "rigtige" efternavn (starter vist med "F", ikke), dit
> mobil-nummer, og byen du bor i i løbet af 3 minutter...

Kan man forresten slette sine meddelelser på en NG?

Kasper

Fra : Wheeler

Dato : 20-04-05 13:55

Hemmeligt nr. + adresseudeladelse på diverse søgetjenester er også at
foretrække, når man sælger i DBA!
Eneste minus er at gamle klasse- og soldaterkammerater altid har et hyr
med at finde frem til een - men hellere det, end en stjålen MC e.lign.

Wheeler
VFR 750F
TDR 125R

Fra : Moller

Dato : 20-04-05 15:19

Kasper hansen wrote:

> Kan man forresten slette sine meddelelser på en NG?

   Ja, men hjælper dig ikke, er de kommet på, så er de kopieret i både
google arkivet, og diverse lorte sites der laver webbaseret forums
baseret på NG osv.. ala Kandu.dk osv.

--
VH
Lars Molnit

Fra : Brian

Dato : 20-04-05 20:41

On Wed, 20 Apr 2005 14:33:19 +0200, Peter Jakobsen wrote:

> [...]

> Fandt dit "rigtige" efternavn (starter vist med "F", ikke), dit
> mobil-nummer, og byen du bor i i løbet af 3 minutter...

Måske gik Kasper også på Nørre Gymnasium? Så er der enda et billede
af ham også, bare sådan lige for at fuldende det :)

Fra : Pizzabager

Dato : 20-04-05 21:01

> Måske gik Kasper også på Nørre Gymnasium? Så er der enda et billede
> af ham også, bare sådan lige for at fuldende det :)

Der må jeg skuffe.. har godt nok aldrig gået på GYM :)

Kasper

Fra : Psycho Cowboy

Dato : 20-04-05 14:45

Kasper hansen wrote:

SNIP... Om sløring af navn og adresse.

Hørt, og mange tager alt for let på det.
Jeg har før anbefalet folk herinde at tænke lidt over det, men mange er
ligeglade med det, og det er så deres valg!
Hvis jeg var tyveknægt og læste med her i gruppen, er jeg da ikke i tvivl
om, hvor jeg skulle hen og lure lidt, hvis jeg savnede mig en motorcykel.
Det er et rent ta' selv bord, og hvis man kigger lidt inde på dfmc.dk kan
man endda finde ud af, hvordan mc'en ser ud og nogle steder næsten udskrive
en servicebog på geden, samt se forholdende hvordan den til daglig er låst
og parkeret osv.

--
Psycho Cowboy
Suzuki GSX-R 600

Fra : Kasper Kamp Simonsen

Dato : 20-04-05 15:16

"Psycho Cowboy" <chrijac[FJERN]@gmail.com> wrote in message

> en servicebog på geden, samt se forholdende hvordan den til daglig er låst
> og parkeret osv.

Hvis jeg ville stjæle en MC, så tog jeg bare en af de mange som står på
gaden i alle størrer byer.

/Kasper

Fra : Pizzabager

Dato : 20-04-05 15:46

"
> Hvis jeg ville stjæle en MC, så tog jeg bare en af de mange som står på
> gaden i alle størrer byer.
>
> /Kasper

Ja kasper, men hvis nu nogen havde en bestillings sag på en bestemt kawasaki
ZX*R ligesom min f.eks, det er ikke så mange ZX6R i limegrøn i Dk i forhold
til hvor mange mørkeblå ford mondeo der er.. tror godt jeg kunne kører rundt
i dagevis i DK uden at se skyggen af en ZX6R i limegrøn, men jeg ville nok
finde mange mondeoer..

også er det jo man kan kigge her.. mange folk har jo stående hvad for en
maskine de har i deres signatur, og ved at søge på deres navn kan man finde
hvor de bor..

og at jeg så havde været så smart at skrive at min stod i vinterHi i min
kælder uden batteri (dvs uden alarm) og det var ret nemt at finde min
adresse på de gule sider..

ja jeg gjorde det sku ikke svært, hvis det er på den måde tyvene har fundet
frem til den..

Det var også bare et råd at ændre sit afsender navn , eftersom det nok ikke
betyder så meget for folk herinde hvad jeg hedder.. kan kalde mig benny
bomstærk og folk er nok ligeglad..

benny bomstærk ;)

Fra : Dr.Enduro

Dato : 20-04-05 19:18

Pizzabager wrote:

> Ja kasper, men hvis nu nogen havde en bestillings sag på en bestemt kawasaki
> ZX*R ligesom min f.eks, det er ikke så mange ZX6R i limegrøn i Dk i forhold

.... så ville han nok kigge i S...lunde (har du prøvet at google på din
mailadresse?)

Hilsen Jan

Fra : Pizzabager

Dato : 20-04-05 20:27

> ... så ville han nok kigge i (har du prøvet at google på din
> mailadresse?)
>
> Hilsen Jan

Det var skuda utroligt.. Hmm godt man har mange mail adresser..

kasper :)

Fra : Moller

Dato : 20-04-05 15:25

Kasper hansen wrote:
> Mvh Kasper hansen <<< det navn for de ikke meget ud af at søge på De gule
> sider efter.. :)

   Velkomen til Internettet ;) you can run, but you can't hide... eller
hvordan det nu skrives ;)

   En gammel hobby jeg havde var at se hvor hurtigt jeg kunne finde frem
til den rigtige adresse + tlf på profilerne inde på dating.dk, for
derefter at sende det til profil ejerne og sige hvad de skal fjerne.
Imponerende hvordan folk for dummet sig, især dem der virkelig prøver at
gøre sig anonyme, overser mange ting som for dem til at gå i fælden.

   Jeg selv har opgivet... der 2 personer i danmark som heder Lars Molnit
, vi begge heder enda Bo til mellemnavn, og vi har aldrig set hinanden.
Derved pisse let at finde frem til mig, men nu bor vi i det mindste på
sydsjælland begge 2.

   Min fordel er så at begge mine cykler er ik meget værd, og ikke lige
dem som typisk vil blive bestilt på kontrakt... og at de begge ikke er
særlig kønne(manglende vask), og har diverse skavanker ud over, så er
det mest de lokale knallert bander der frygtes.

--
VH
Lars Molnit

Fra : Thomas Jensen

Dato : 20-04-05 16:51

> [...]
> egen skyld..
>
> Mvh Kasper hansen <<< det navn for de ikke meget ud af at søge på De gule

og som tilføjelse, så hvis I har eget domæne, sørg for at whois ikke
offentlig via dkhostmaster.
Træls at vise sin fine mc frem på hjemmesiden, og folk så kan finde
adressen pga domænet.

mvh

Thomas Jensen
Yamaha FZ6S ´04
http://dkfritidmotorcykel.dk/?id=11

Fra : Oliver Bruchhaus [60~

Dato : 20-04-05 21:31

> [...]
> andet.. evt bare undlade de speciale mellemnavne.. ingen grund til at gøre
> NG her til tag selv bord for div. tyveknægte..
---------
Der har du sgu fat i noget..

Har lige fikset mit så jeg ikke fremover gør det "let" for nogen..
-Meeen.. Som jeg har cyklen stående med alarm skulle man nu være mere end
gennemsnitlig dum at prøve..
-Jeg spørger ikke først..
-Det er det eneste man kan gøre ved mig som jeg tager personligt..

--
--==>OlIvEr<==--
Honda Hornet 600

Fra : Jacob Larsen

Dato : 20-04-05 22:45

"Oliver Bruchhaus [6000]" <hayabusa@post.cybercity.dk>
wrote in message
> noget
> ---------
> Der har du sgu fat i noget..
>
> Har lige fikset mit så jeg ikke fremover gør det "let"
> for nogen..

Hvad har du egentlig gjort? Hvis du vil ud med det, altså.
--
mvh. Jacob Larsen - GS500E
http://www.dfmc.dk/default.asp?id=879

Fra : OlIvEr [6000]

Dato : 20-04-05 22:50

> Hvad har du egentlig gjort? Hvis du vil ud med det, altså.
----
Har ændret så jeg istedet for i signaturen og i afsenderen hedder mit fulde
navn, er det nu kun fornavnet der bliver brugt..

-Så nu er der ingen der ved at jeg hedder bruchhaus til efternavn mere..

--
--==>OlIvEr<==-- -Nu kun med fornavn!

Fra : Jacob Larsen

Dato : 20-04-05 23:00

"OlIvEr [6000]" <hayabusa@post.cybercity.dk> wrote in
message
> [...]
> der bliver brugt..
>
> -Så nu er der ingen der ved at jeg hedder bruchhaus til

*LOL* Et eller andet siger mig, at det ikke er så svært at opdage dit
efternavn.

Jeg tænkte bare på om du havde været helt vildt smart, men jeg må da
indrømme at jeg ikke lige kan finde ud af hvor jeg skal stjæle din mc.
Endnu...

Fra : OlIvEr [6000]

Dato : 20-04-05 23:10

> Jeg tænkte bare på om du havde været helt vildt smart, men jeg må da
> indrømme at jeg ikke lige kan finde ud af hvor jeg skal stjæle din mc.
> Endnu...
-------
Hehe.. Så kan du lære det..
Har ikke gjort andet end at slette mit efternavn..

Så mon ikke om et års tid eller noget i den stil, så er det helt væk herinde
fra.. Nahhh..

Fra : OlIvEr [6000]

Dato : 20-04-05 21:39

> [...]
> andet.. evt bare undlade de speciale mellemnavne.. ingen grund til at gøre
> NG her til tag selv bord for div. tyveknægte..
Hahaha.. Hoho.. Har lige prøvet om jeg kunne finde migselv.. kunne jeg
ikke.. eller.. ja i ved..

Nogen der lige vil gøre mig den tjeneste at prøve om de kender nogen trixx
som jeg ikke kender? -Og så self svare direkte på min mail..

Fra : Tyven

Dato : 20-04-05 22:06

OlIvEr [6000] wrote:

> [...]
>
> Nogen der lige vil gøre mig den tjeneste at prøve om de kender nogen trixx
> som jeg ikke kender? -Og så self svare direkte på min mail..

Ej altaå I ødlægger de hel for mig - nu det bliver så svært at stjæl
jers cykler

--
tyv'n
bunke stjåle cykler til sal

Fra : OlIvEr [6000]

Dato : 20-04-05 22:09

> Ej altaå I ødlægger de hel for mig - nu det bliver så svært at stjæl
> jers cykler
-------
*ROFL* Så kan du lære det!

Fra : OlIvEr [6000]

Dato : 20-04-05 22:12

> Ej altaå I ødlægger de hel for mig - nu det bliver så svært at stjæl
> jers cykler
---
Kløve.. Du er busted!

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 20-04-05 22:17

OlIvEr [6000] wrote:

> ---
> Kløve.. Du er busted!

ejjj øv *lol*

--
Dun@nt - der godt tør vedgå sig sit rigtige navn
Kilo SFau _R_ SilverBullet

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 20-04-05 22:20

OlIvEr [6000] wrote:

> ---
> Kløve.. Du er busted!

Hvorfor lige :
OlIvEr [6000] og ikke [600] ??

en 6000 ccm vil da virke som magnet på potentielle langfingrede for den
vil om noget være speciel...

--
Dun@nt
Kilo SFau _R_ SilverBullet

Fra : OlIvEr [6000]

Dato : 20-04-05 22:25

"J.C.Kløve"
> Hvorfor lige :
> OlIvEr [6000] og ikke [600] ??
> en 6000 ccm vil da virke som magnet på potentielle langfingrede for den
> vil om noget være speciel...
----
Hehe.. Det sidst nul er bare botens forlænger..

Nej det er det postnummer jeg bor i..
-Det er lidt rart at se hvor i landet folk kommer fra, så man ved om man kan
svine dem og så være sikker på ikke at møde dem igen..