Service specs for BMW K100RS (hjælp med Ha~
Fra : Henrik Olsen

Dato : 19-04-05 11:27

Jeg har p.t. ikke adgang til min Haynes. Kan nogle hjælpe med
momentspecifikationer for skruer til oliefilterlåget, og de fem "propper"
til aftapning og påfyldning af olie (olie bund, gear bund/top, kardan
bund/top)?

Også for tændrørene?

Venlig hilsen
Henrik

Fra : Henrik Olsen

Dato : 19-04-05 20:32

"Henrik Olsen" <ho_maps@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> momentspecifikationer for skruer til oliefilterlåget, og de fem "propper"
> til aftapning og påfyldning af olie (olie bund, gear bund/top, kardan

Jeg har fået oplyst hvad jeg havde brug for over telefon nu, så ingen alarm
længere.

/Henrik

Fra : ptheo

Dato : 02-05-05 22:34

Hvad med et opslag i en orginal servicemanual ... den findes i min samloing
af manualer ----

ptheo@post8.tele.dk