Manualer til RIGTIG mange forskellige MC'e~
Fra : Intet Navn

Dato : 19-04-05 09:59

Halløj,

Snublede lige over en tråd i uk.rec.motorcycles hvor nedenstående link giver
adgang til en hel bunke forskellige MC-manualer i PDF-format - og syntes da
lige at jeg ville dele den gode nyhed:

http://www.bikechatforums.com/viewtopic.php?t=41567&postdays=0&postorder=asc&start=0

Go' fornøjelse!

/claus - som fandt en +300 siders service-manual til sin..!

Fra : Eg Egemarke

Dato : 19-04-05 10:29

Hmm tror sq jeg kopiere hele dynen og lægger på en Ftp !!
Er der flere der er med på den !?!

MvH Eg Egemarke

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=265

Fra : Ronni Jensen

Dato : 19-04-05 10:54

"Eg Egemarke" <egemarke@hotmail.com> wrote in news:4264cf4f$0$79455
$14726298@news.sunsite.dk:

> Hmm tror sq jeg kopiere hele dynen og lægger på en Ftp !!
> Er der flere der er med på den !?!

Dejligt med direkte URLs.. jeg har kodet et program, til at rippe hele
lortet på een gang.. Bliver spændende at se hvor meget det fylder lol

--
Med venlig hilsen,

Ronni Jensen
Suzuki GSX 600 F
http://www.dfmc.dk/?id=649

Fra : KT

Dato : 19-04-05 16:25

> Dejligt med direkte URLs.. jeg har kodet et program, til at rippe hele
> lortet på een gang.. Bliver spændende at se hvor meget det fylder lol

> [...]

Jeg har indtil videre suget over 10 GB !

Det var godt nok en del mere end hvad jeg havde regnet med.

Mvh Kim

Fra : CL

Dato : 19-04-05 11:27

"Eg Egemarke" <egemarke@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hmm tror sq jeg kopiere hele dynen og lægger på en Ftp !!
> Er der flere der er med på den !?!

Hej Eg jeg har sendt dig en mail på din Hotmail
VH
Carsten

Fra : Studen

Dato : 19-04-05 11:45

"Eg Egemarke" <egemarke@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hmm tror sq jeg kopiere hele dynen og lægger på en Ftp !!
> Er der flere der er med på den !?!

Glimrende idé. Ronni er vist også i gang. Sig til hvis I skal bruge noget
assistance :)

Studen

Fra : Jes Vestervang

Dato : 19-04-05 13:55

"Intet Navn" <noone@nowhere.undeliverable> writes:

> Snublede lige over en tråd i uk.rec.motorcycles hvor nedenstående
> link giver adgang til en hel bunke forskellige MC-manualer i
> PDF-format - og syntes da lige at jeg ville dele den gode nyhed:

Takker Sidder man på et linux-system kan skidtet pløjes ned med
denne fikse kommando

lynx -dump 'http://www.bikechatforums.com/viewtopic.php?t=41567&postdays=0&postorder=asc&start=0'|grep pdf|grep http|awk {'print $2'}| xargs -n 1 wget
--
mvh Jes Vestervang @ FZS600 & DT125R

Fra : Henrik H. Jensen

Dato : 19-04-05 14:23

Jes Vestervang wrote:
> "Intet Navn" <noone@nowhere.undeliverable> writes:
> Takker Sidder man på et linux-system kan skidtet pløjes ned med
> denne fikse kommando

Hvorfor ikke bare sende en mail og bede om adgang til fpt serveren ? Hvis i
læser bare lidt i tråden, vil i se at der er kommet maange flere manualer
til siden tråden startede - på sidste side (nyeste indlæg) kan i også læse
hvordan i kommer i kontakt med en ftp server med ALLE manualerne....

--
En glad Henrik Jensen på en spindende ThunderCat
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=74

Fra : Jes Vestervang

Dato : 19-04-05 14:39

Jes Vestervang <jes.vestervang@gmail.com> writes:

> [...]
> 'http://www.bikechatforums.com/viewtopic.php?t=41567&postdays=0&postorder=asc&start=0'|
> \ grep pdf|grep http|awk {'print $2'}| xargs -n 1 wget
^^^
Det skal vist også lige gentages for zip etc.
--
mvh Jes Vestervang @ FZS600 & DT125R

Fra : Ole Hansen

Dato : 19-04-05 14:49

> ^^^
> Det skal vist også lige gentages for zip etc.

Erstat "grep pdf" med "grep -e pdf -e zip".. De hårde drenge kommer
nok snart med udgaven i ren awk :)

> --
> mvh Jes Vestervang @ FZS600 & DT125R

--
Ole Hansen

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 19-04-05 15:31

> http://www.bikechatforums.com/viewtopic.php?t=41567&postdays=0&postorder=
> asc&start=0

Hvordan får jeg lige hentet den her hjem:
http://www.jiffypark.com/motorcycles/manuals/suzuki/dl650service.pdf
Bliver bedt om navn og pass til "jiffypark"......... anyone?

--
Mxtfzsh - http://dfmc.dk/arne_lorenzen

Fra : Eg Egemarke

Dato : 19-04-05 20:17

Damn der er mange manualer der !!
Er der allerede een der har gaflet det hele og evt kan vil lave en Ftp jeg
kan hente det fra så sætter jeg selv een op med hele dynen.
Størrelse er ligegyldigt da jeg har 10 Mbit Og masser af plads til den
slags.....

Fra : Ronni Jensen

Dato : 19-04-05 20:20

> [...]
> jeg kan hente det fra så sætter jeg selv een op med hele dynen.
> Størrelse er ligegyldigt da jeg har 10 Mbit Og masser af plads til den

De er så småt på vej.. Pt har jeg hentet alle til Aprilia og Ducati, og ca
halvdelen til Honda - og det fylder 2,56GB indtil videre.

Men nogle af sites'ene er lidt sløve, så det går lidt trægt.. skal nok sige
til når de alle er i hus (eller på disk)

--
Med venlig hilsen,

Ronni Jensen
Suzuki GSX 600 F
http://www.dfmc.dk/?id=649

Fra : Studen

Dato : 19-04-05 23:23

Ronni Jensen wrote:
> [...]
>
> Men nogle af sites'ene er lidt sløve, så det går lidt trægt.. skal
> nok sige til når de alle er i hus (eller på disk)

Go Ronni go go go.....

Svedigt arbejde
--
Støt
http://www.wspa-international.org/

Losers allways whine about their best, winners go home and fuck the
prom queen

Fra : KT

Dato : 19-04-05 22:13

"Eg Egemarke" <egemarke@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> kan hente det fra så sætter jeg selv een op med hele dynen.
> Størrelse er ligegyldigt da jeg har 10 Mbit Og masser af plads til den

Du kunne evt. lave en ftp med upload (med folder eller lign. til hvert
mc-mærke), så kunne folk oploade dem efterhånden som de hentede dem.

Så ville det gå ganske hurtigt.

Mvh Kim

Fra : Studen

Dato : 19-04-05 23:24

KT wrote:
> Du kunne evt. lave en ftp med upload (med folder eller lign. til hvert
> mc-mærke), så kunne folk oploade dem efterhånden som de hentede dem.
>
> Så ville det gå ganske hurtigt.
>
> Mvh Kim

Slet ikke nogen dum idé..... Eg, your move... :)

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 20-04-05 06:00

Jeg er klar til upload.

--
Mojn
Jens Bager Jensen

Fra : Jesper Andersen

Dato : 20-04-05 12:16

Hej Alle,
Er der nogen der kan brænde en CD eller har en FTP online ? (Hvis de
har hentet det hele.)

Mvh
Jesper Andersen
Kolding

Fra : Ronni Jensen

Dato : 20-04-05 13:48

Jesper Andersen <jaREMOVE@palby.dk> wrote in

> Hej Alle,
> Er der nogen der kan brænde en CD eller har en FTP online ? (Hvis de
> [...]

Så begynder det at hjælpe på det. Pt er Ducati, Aprilia, Honda, Kawasaki
hentet og Suzuki er den igang med (puha det var mange!).

Indtil videre er vi oppe på 7GB, så alt i alt bliver resultatet nok ca
10GB - mere end jeg vil share på FTP (768kbit upstream z) og mere
end der kan være på 1 CD.

Men jeg kunne måske overtales til at brænde et par DVD skiver til de
interesserede og sende dem mod et mindre "fee". Smid en mail, hvis du er
interesseret

--
Med venlig hilsen,

Ronni Jensen
Suzuki GSX 600 F
http://www.dfmc.dk/?id=649

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 21-04-05 07:15

Ronni Jensen <jackass@fail_udendette.dk> wrote in

De dersens Suzuki DL650 service / parts filer kunne jeg vildt godt tænke
mig at få fat i - men jeg kan ikke finde ud af det - bliver bedt om
navn/pass til jiffypark, det kan være du kan hjælpe mig lidt?

--
Mxtfzsh - http://dfmc.dk/arne_lorenzen

Fra : Ronni Jensen

Dato : 21-04-05 11:58

> De dersens Suzuki DL650 service / parts filer kunne jeg vildt godt tænke
> mig at få fat i - men jeg kan ikke finde ud af det - bliver bedt om
> navn/pass til jiffypark, det kan være du kan hjælpe mig lidt?

Det er naturligvis lidt svært at hente dem, der ligger på servere med
..htaccess passwd.

Mit program render bare gennem alle URL's og fetcher de filer hvor der ikke
skal bruges passwd, resten kan vi ikke gøre så meget ved jo :-/

--
Med venlig hilsen,

Ronni Jensen
Suzuki GSX 600 F
http://www.dfmc.dk/?id=649

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 21-04-05 18:43

Ronni Jensen <jackass@fail_udendette.dk> skrev i

> Det er naturligvis lidt svært at hente dem, der ligger på servere med
> .htaccess passwd.

Skrev og fik svar fra jiffypark:
"Due to bandwidth issues we had to make the manuals unavailable. We have no
time line for when we will have the issue solved."

--
Mxtfzsh - http://dfmc.dk/arne_lorenzen

Fra : Torben Scheel

Dato : 21-04-05 14:38

Ronni Jensen wrote:

> Men jeg kunne måske overtales til at brænde et par DVD skiver til de
> interesserede og sende dem mod et mindre "fee". Smid en mail, hvis du er
> interesseret

Hvis du har noget på Honda CB450S fra 87-88 er jeg køber - mon ikke en
CD er nok

--
vh
Torben

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 21-04-05 18:41

> [...]

> giver adgang til en hel bunke forskellige MC-manualer i PDF-format - og
> syntes da lige at jeg ville dele den gode nyhed:

Hvis ikke man finder hvad man skal bruge, er der måske en chance her:
http://home1.stofanet.dk/ptheo/

--
Mxtfzsh - http://dfmc.dk/arne_lorenzen

Fra : Ronni Jensen

Dato : 21-04-05 21:36

> Hvis ikke man finder hvad man skal bruge, er der måske en chance her:
> http://home1.stofanet.dk/ptheo/

Så er "alle" hentet - dvs Aprilia, Suzuki, Ducati, BMW, Honda, Kawasaki,
Yamaha. I alt 10,7GB...

De andre mindre mærker gad/gider jeg altså ikke rode med

--
Med venlig hilsen,

Ronni Jensen
Suzuki GSX 600 F
http://www.dfmc.dk/?id=649

Fra : Frank Frederiksen

Dato : 25-04-05 18:19

Ronni Jensen wrote:

> Så er "alle" hentet - dvs Aprilia, Suzuki, Ducati, BMW, Honda, Kawasaki,
> Yamaha. I alt 10,7GB...
>
> De andre mindre mærker gad/gider jeg altså ikke rode med

Wow, kunne du lokkes til at smide en version til en Yamaha XJ900 til
download et eller andet sted?

Jeg har forresten fået adgang til den ftp-server, der henvises til på
bikechatforums.com, men den er ret optaget for tiden. Hvis der er nogen,
der mangler en manual, så henter jeg den gerne (hvis jeg altså kan komme
på)....

Mvh Frank Frederiksen