Film med rulningen hos Mr. Dyno
Fra : Psycho Cowboy

Dato : 18-04-05 15:00

Så har jeg fået smidt et par film på nettet af rulningen af min gixxer hos
Mr. Dyno.

Den første er bare opvarmning af cyklen mens den står i bænken, og filmen
fylder 23,6 MB:
http://www.57832000.dk/opvarmning.avi

Den anden er noget af rulningen, hvor han laver nogle 6-gear-tests, og den
fylder 68,1 MB:
http://www.57832000.dk/6gear_run.avi

Enjoy.

--
Psycho Cowboy
Suzuki GSX-R 600

Fra : Ukendt

Dato : 18-04-05 20:41

> Den anden er noget af rulningen, hvor han laver nogle 6-gear-tests, og den
> fylder 68,1 MB:
> http://www.57832000.dk/6gear_run.avi

For satan, den skyder i udstødningen, næsten mere end min gamle DR350 !!

Mvh
Morten

Fra : Psycho Cowboy

Dato : 18-04-05 20:46

Juel wrote:

> For satan, den skyder i udstødningen, næsten mere end min gamle DR350

Jeps, men det var vist ikke engang så slemt, så vidt jeg kunne forstå på
Ove. Men ja, der kommer sq nogle slemme stikflammer!
Nu har jeg også fjernet alt hvad der hedder lyddæmpning osv. nede i røret
hvor forrørene går sammen, så det giver jo nok også noget mere gennemtræk,
foruden potten som er helt åben.

--
Psycho Cowboy
Suzuki GSX-R 600

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 19-04-05 12:11

Psycho Cowboy wrote:

> Så har jeg fået smidt et par film på nettet af rulningen af min gixxer hos
> Mr. Dyno.

Fine videoer. Men sig mig - hvad smed den så egentligt på baghjulet?

--
Tony
Fazer 1000 o>'o

Fra : Psycho Cowboy

Dato : 19-04-05 14:11

Tony Lorentzen wrote:

> Fine videoer. Men sig mig - hvad smed den så egentligt på baghjulet?

92,34 hypper mener jeg det var og et max-moment på 60,00 Nm.

--
Psycho Cowboy
Suzuki GSX-R 600

Fra : Schlæger

Dato : 19-04-05 18:16

Psycho Cowboy wrote:

> 92,34 hypper mener jeg det var og et max-moment på 60,00 Nm.

Herregud - det er da lige før den slår rødder ...... (og den er ikke i
stand til selv at rykke dem over igen)

Mch Schlæger

Fra : Psycho Cowboy

Dato : 19-04-05 19:00

"Schlæger" wrote:

> Herregud - det er da lige før den slår rødder ...... (og den er ikke i
> stand til selv at rykke dem over igen)

He he, ja der findes mange vildere maskiner, men i svingene kan de ikke
følge med.
Men i forhold til at en R6'er fra 2002 har ~102 hk og modellen nyere fra
2004 har ~104 hk, synes jeg sq det er meget pænt af en efterhånden så gammel
cykel.

--
Psycho Cowboy
Suzuki GSX-R 600

Fra : Bo-gsxR

Dato : 19-04-05 18:16

> http://www.57832000.dk/opvarmning.avi
> http://www.57832000.dk/6gear_run.avi

for at vide at "this site has been suspended"...
?
bo-gsxR
www.skakmat.webbyen.dk

Fra : Psycho Cowboy

Dato : 19-04-05 19:01

Bo-gsxR wrote:

> for at vide at "this site has been suspended

I know, serveren den ligger på hos B-one er åbenbart gået helt i lort.
Fatter det ikke, men der er måske røget for meget trafik igennem. :-/

--
Psycho Cowboy
Suzuki GSX-R 600

Fra : Rene Joergensen

Dato : 19-04-05 19:44

Jeg har tilladt mig at smide dem på http://bananas.dk/~fox/x/psycho/

--
-René

Fra : Psycho Cowboy

Dato : 19-04-05 19:51

Rene Joergensen wrote:

> Jeg har tilladt mig at smide dem på http://bananas.dk/~fox/x/psycho/
___________________________________

Den er helt i vinkel René!

--
Psycho Cowboy
Suzuki GSX-R 600

Fra : Johnni

Dato : 19-04-05 19:39

Hejsa

Er det bare mig der ikke kan hente dem eller??
/Johnni
http://www.dfmc.dk/default.asp?id=604

Fra : Psycho Cowboy

Dato : 19-04-05 19:43

Johnni wrote:

> Er det bare mig der ikke kan hente dem eller??
______________________________________

Nope, læs mit svar til Bo.
Jeg har kontaktet firmaet bag serveren nu for at få en forklaring... Skal
nok vende tilbage.

--
Psycho Cowboy
Suzuki GSX-R 600

Fra : Johnni

Dato : 19-04-05 19:59

Takker er i gang

Fra : Psycho Cowboy

Dato : 20-04-05 11:46

Psycho Cowboy wrote:

> Jeg har kontaktet firmaet bag serveren nu for at få en forklaring...
> Skal nok vende tilbage.

Nå, men jeg har fået svar tilbage fra B-one.dk, at de ikke vil have deres
webhotel brugt som "ekstern harddisk" hvorend de så finder den brug
henne(?), så filerne er blevet pillet af igen.
Jeg henviser derfor nu til Rene's server, hvor filerne vist stadig skulle
ligge?

--
Psycho Cowboy
Suzuki GSX-R 600

Fra : Rene Joergensen

Dato : 20-04-05 12:25

Psycho Cowboy <chrijac> wrote:

> Jeg henviser derfor nu til Rene's server, hvor filerne vist stadig skulle
> ligge?

Jeps, de ligger der stadig

Jeg har også smidt dem ind i:

http://gallery.fzr.dk/Video/

Den URL er lidt nemmere at huske ;)

--
-René

Fra : Bjørn S

Dato : 20-04-05 12:31

Drengen med kogalskap wrote:

> Nå, men jeg har fået svar tilbage fra B-one.dk, at de ikke vil have deres
> webhotel brugt som "ekstern harddisk" hvorend de så finder den brug
> henne(?), så filerne er blevet pillet af igen.

Den er da lidt tynd fra deres side er den ikke ? Hvis jeg købte webhotel
til privat brug hos dem , var det bl.a for at kunne dele indholdet med
andre, og uden den trafikbegrænsning man kan opleve med de forskællige
ISP's medfølgende webplads. Discount :-/

Pæn cykel forøvrig, spottet dig i køen på motorvejen ved Ishøj/Greve på
vej sydover i går ved 16-tiden.

--
/Bjørn

Fra : Psycho Cowboy

Dato : 20-04-05 12:41

"Bjørn" S wrote:

> [...]
> indholdet med andre, og uden den trafikbegrænsning man kan opleve med
> de forskællige ISP's medfølgende webplads. Discount :-/

Vi er helt enige, men problemet ligger sådan set i, at det ikke er mit
webhotel, men et jeg har lånt lidt plads på af en bekendt, så derfor kan jeg
ikke rigtig tillade mig at brokke mig over dét. Desværre!

> Pæn cykel forøvrig, spottet dig i køen på motorvejen ved Ishøj/Greve
> på vej sydover i går ved 16-tiden.

Naa, det har ikke været mig, men tak for de pæne ord...
Jeg var i Haslev på dét tidspunkt i går i bil.

--
Psycho Cowboy
Suzuki GSX-R 600