Hurra Hurra
Fra : Bjarne

Dato : 15-04-05 21:26

Hej alle

Så er jeg efter lange svære overvejelser også blevet den glade ejer af en
mc.

Jeg håber at få mange gode ture og møde en masse af jer rundt omkring i
landet.

hilsen Bjarne

http://www.dfmc.dk/default.asp?mode=info&id=880

Fra : Lars Andersen

Dato : 15-04-05 21:44

TILLYKE!!!!!! OG RIGTIG GOD FORNØJELSE

/Lars
CBR600F4

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 15-04-05 23:12

Tillykke!...og velkommen.

Hvad har du købt så?

Mvh.
Jesper
CB900F Hornet '03

Fra : Ulvir

Dato : 15-04-05 23:39

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 16-04-05 00:10

Bjarne wrote:
> [...]
> mc.
>
> Jeg håber at få mange gode ture og møde en masse af jer rundt omkring i

Sprød lille svedske
Tillykke

--
Dun@nt
Kilo SFau _R_ SilverBullet

Fra : Schlæger

Dato : 16-04-05 06:27

Bjarne wrote:

> [...]

> mc.

> Jeg håber at få mange gode ture og møde en masse af jer rundt omkring i

Tillykke - lækker farve !!!

- det ser ud som om, der er plads til montering af mushrooms på siden -
var det ikke værd at overveje ??

Mch Schlæger

Fra : Bjarne

Dato : 16-04-05 07:34

""Schlæger"" <gertschlagerFJERN@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Tillykke - lækker farve !!!

TAK

> - det ser ud som om, der er plads til montering af mushrooms på siden -
> var det ikke værd at overveje ??

Måske, hvis jeg viste hvad det var. Som sagt er jeg helt newbe, men foræl
fortæl.

Fra : Schlæger

Dato : 16-04-05 07:54

Bjarne wrote:

> ""Schlæger"" <gertschlagerFJERN@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> TAK

> Måske, hvis jeg viste hvad det var. Som sagt er jeg helt newbe, men foræl
> fortæl.

Crashpads - nogle svampeformede "tingester", som monteres helt inde på
stellet, og stikker gennem huller i kåbens side, og som kan tage stødet
HVIS

Jeg er dog ikke helt sikker på, at jeg ser rigtigt på dit billede, men på
en anden ny Fazer har jeg set dem monteret. Prøv at følge dette link, og
så bladre ned på siden: http://www.franzkroonmc.com/tilbehoer.htm

Mch Schlæger

Fra : Kong

Dato : 16-04-05 21:42

Kan man få dem til alle cykler? Ville nok ikke have noget imod at skaffe
nogen til min ZZR600 - ved du hvor de kan findes?

Palle

Fra : AW på ZRX

Dato : 16-04-05 08:11

> Måske, hvis jeg viste hvad det var. Som sagt er jeg helt newbe, men foræl
> fortæl.

Crash-pads. Det er en nylonting der har form af en champignon (i hvert fald
nogen af dem) og som gerne skulle være det punkt der stikker længst ud. Når
så den vælter (måske er det groft at skrive når, men prøv at spørge Tony om
det....) så lander den på Crash-paden og skaderne på cyklen bliver mindre.
Det hedder også frame-sliders, idet de også bruges til ræs hvor cyklen
glider på dem når de kaster den af h..... til.

De er pænere end motorbøjler, og så syntes mange at de giver et lidt råt
præg på cyklen pga. associationerne til ræs, mens motorbøjler mere giver et
"bambi på glat is" look.

Jeg har selv valgt motorbøjler, da jeg er så sej i forvejen, at jeg godt kan
leve med dem

Anyway - faktum er at de fleste af os på et eller andet tidspunkt skal rejse
en cykel op fra maksimal nedlægning, så det er godt at tage sine
forholdsregler.

Allan
ZRX 1200 S

Fra : Schlæger

Dato : 16-04-05 08:19

AW på ZRX wrote:

> [...]
> Det hedder også frame-sliders, idet de også bruges til ræs hvor cyklen
> glider på dem når de kaster den af h..... til.

Apropos Tony - hvordan mon det går med hans seneste skade ???

> [...]
> "bambi på glat is" look.

> Jeg har selv valgt motorbøjler, da jeg er så sej i forvejen, at jeg godt kan

Selvtillid er sgu' OK !!

> Anyway - faktum er at de fleste af os på et eller andet tidspunkt skal rejse
> en cykel op fra maksimal nedlægning, så det er godt at tage sine
> forholdsregler.

.... men her reddede mine sidetasker mig heldígvis begge gange, hvor jeg
lagde den diskret ned på siden (på grund af en skivelås den ene gang, og
et ikke-nedslået sidestøtteben den anden)

Ja - der må gerne smiles med lyd på :o/

Mch Schlæger

Fra : Thomas Jensen

Dato : 16-04-05 13:16

Bjarne wrote:
> [...]
> mc.
>
> Jeg håber at få mange gode ture og møde en masse af jer rundt omkring i

Tillykke med den!
har samme model, den er fiiiin

mvh

Thomas Jensen
Yamaha FZ6S ´04
http://dkfritidmotorcykel.dk/?id=11

Fra : Ukendt

Dato : 16-04-05 19:42

> [...]
> mc.
>
> Jeg håber at få mange gode ture og møde en masse af jer rundt omkring i

Tillykke med den - Flot sag.

Mvh. Kims
CB600F

Fra : Cygnus

Dato : 17-04-05 01:24

Super tilykke....fed knallert !

Lasse

Fra : Bjarne

Dato : 17-04-05 20:12

Hej igen

Tak til alle som har haft en kommentar til min første MC.

Så har jeg haft en super weekend med små 300 km på tælleren rundt i det
danske landskab, hvor man virkelig kan fornemme at man er nærmere på naturen
end i bilen, nogle steder dufter det dejligt og andre steder lugter det
knapt så godt. .

Jeg er kommet forbi en del af jer på vejen og hvis jeg ikke lige fik hilst
igen vil jeg gerne gøre det her.

Også tak for gode råd ang. lidt ekstra udstyr så man undgår de små ridser
hvis uheldet skulle være ude, hvilket jeg håber ikke sker.

Håber på vi får en super sommer med masser af km.

vi ses derude