Beslag til udstødning.
Fra : Rene Joergensen

Dato : 13-04-05 22:51

Hejsa.

Jeg har jo været nede at ligge på højre side og i den forbindelse har
udstødningen jo fået nogle grimme ridser.

Armand (tror jeg det var) smed for et stykke tid siden et link til en
tysk side (http://www.zxr400.de/) som sælger "hylstre" til det.

Jeg har ikke fået målt om der er en der passer, men der er også et andet
problem, på min Micron-udstødning er der påsvejset en skinne, som et
beslag bliver skruet fast i, og boltet fast på kværnen.

Men på de nye rør er der vist ikke den slags pjat.

Hvad gør man så? Jeg er ikke særlig stærk i det tyske, og kan ikke
umiddelbart se om der er noget på siden der er beregnet til fastgørelse.

Jeg har ikke den originale udstødning, den fulgte ikke med da jeg købte
kværnen, så spar bare kommentarerne om at smide den originale på.

--
-René

Fra : Anton C. Hansen

Dato : 14-04-05 18:48

Rene Joergensen wrote:

> [...]

> Jeg har ikke den originale udstødning, den fulgte ikke med da jeg købte
> kværnen, så spar bare kommentarerne om at smide den originale på.

Hej.
Hvis ikke du har fået løst problemet endnu, så har jeg en oval carbon
potte der er flækket liggende. Endestykkerne er nittet på. Hvis du kan
bruge den skal du være velkommen til at få den.
Med venlig hilsen
Chancen
Suzuki SV650S
MZ TS150