Erfaringer med MC-hjørnet
Fra : Per

Dato : 11-04-05 17:04

Hej NG!

Er der nogen herinde, der har erfaringer med forretningen MC-Hjørnet på
Roskildevej, Frederiksberg.

Jeg har hørt meget forskellige meninger om stedet.

Jeg synes der er mange fornuftige mennesker i dette forum, så derfor tror
jeg mere på jeres erfaringer end rygter og sladder.

Jeg har selv kun oplevet god og venlig betjening på stedet.

Er det et godt sted at handle?

--
Med venlig hilsen Per!

Fra : Pwh

Dato : 11-04-05 18:18

Per wrote:
> Hej NG!
>
> Er der nogen herinde, der har erfaringer med forretningen MC-Hjørnet
> på Roskildevej, Frederiksberg.

Nu er det nogle år side jeg sidst handlede mc hos dem,
men de 3 gange jeg har handlet/byttet mc hos dem har der
ikke været nogen probs overhovedet.
Per er lidt speciel, nok en type mange ikke kan klarer, jeg vælger
at opfatte ham som ret underholdene når han fører sig frem
Jeg ville ikke have betænkligheder ved at handle der i fremtiden,
man kan (kunne) tit forhandle sig til nogle rigtig gode priser hos dem,
hvor mange andre forhandlere er for griske i mine øjne.

/Jens

Fra : K.L. Sørensen

Dato : 11-04-05 18:33

Hejsa

Jeg kender ikke noget til MC-hjørnet, men jeg kan varmt anbefale Søborg MC
http://www.soborgmc.dk/
som altid er behagelig at tale med.

MV

Kim

Fra : Kasper K

Dato : 12-04-05 07:07

> [...]
> jeg mere på jeres erfaringer end rygter og sladder.
>
> Jeg har selv kun oplevet god og venlig betjening på stedet.

Jeg har været der inde og handle nogle gange og jeg fatter ikke
hvordan den mand (Per) kan drive en forretning. Den eneste grund til
at jeg kommet der er fordi at han er Kawa forhandler og jeg har haft
brug for nogle original dele. Jeg har oplevet to gange at manden
utrolig arrogant og efter min memning "dum smart" overfor nogle nye
motorcykelister. Udmiddelbart har jeg ikke oplevet at hans pris
politik er mere fordelagtig andre andre forhandlere i området.

Desværre tilhøre han, det som jeg vil kalde "den gamle sælger
generationer" som tror er at kunderne er der for hans kyld og ikke
omvendt..

Kasper

Fra : anders majland

Dato : 11-04-05 17:17

> Er der nogen herinde, der har erfaringer med forretningen MC-Hjørnet på
> Roskildevej, Frederiksberg.

Kender du anmeldersne på www.dmcn.dk Fordelen ved dem er at forhandlere får
mulighed for at svare på tiltale ...

Fra : Moller

Dato : 12-04-05 10:02

Per wrote:
> [...]
> jeg mere på jeres erfaringer end rygter og sladder.
>
> Jeg har selv kun oplevet god og venlig betjening på stedet.

   De generalt dyre end de andre forhandlere i KBH området hvis man ser
bort fra Honda manden i Taastrup. Og så er der Per som andre siger han
heder, han gør alt for at skaffe sig af med sine kunder... bruger dem
kun i absolut nødsituationer, hvor de andre butikker ikke har den del
jeg skal ha i sidste øjeblik.

   Søborg MC har fået skaffet sig af med sin "problem" mekaniker, og er
generalt utroligt flink. Ulempen med dem er at de har fået for mange
kunder pga. populariteten.

   Ellers kan jeg varmt anbefale Lydmuren-MC... men de har samme problem
som Søborg MC, nemlig for mange kunder pga. god omtale, men de har
generalt bedre udstyr til opgaven end Søborg-MC.

--
VH
Lars Molnit

Fra : Ronni Jensen

Dato : 12-04-05 10:10

> Ellers kan jeg varmt anbefale Lydmuren-MC... men de har samme
> problem
> som Søborg MC, nemlig for mange kunder pga. god omtale, men de har
> generalt bedre udstyr til opgaven end Søborg-MC.

Det kan jeg nu kun sætte min underskrift på. Dog synes jeg ikke at man
mærker presset hos Søborg MC så meget som du får det til at lyde til - jeg
har altid oplevet, at de har god tid de gange jeg har haft noget med dem at
gøre.

Men ja, Lydmuren og Søborg.. det er de 2 steder jeg absolut foretrækker at
sætte mine ben - flinke mennesker, god service, og favorable priser

--
Med venlig hilsen,

Ronni Jensen
Suzuki GSX 600 F
http://www.dfmc.dk/?id=649

Fra : Moller

Dato : 12-04-05 10:36

Ronni Jensen wrote:

> [...]
> har altid oplevet, at de har god tid de gange jeg har haft noget med dem at

   Det er rigtig hvis man kommer forbi, så kaster de nærmest alt hvad de
har i hænderne, for at hjælpe en... men hvis du sætter maskinen og går,
så er deres flinkhed detsvære at de er sådan med alle kunder, og derved
vil de maskiner der står og skal fikses rykker tilbage i køen hele tiden
pga. lige nu og her mens kunden kigger opgaver ;) men igen, man skal
bare ha det i baghovede så er det et rigtig godt sted, da de er
kundevenlig, billige, og fornuftige ;)

> Men ja, Lydmuren og Søborg.. det er de 2 steder jeg absolut foretrækker at
> sætte mine ben - flinke mennesker, god service, og favorable priser

   Yeps, det er svært at finde gode værksteder nu om dage ;) men de to
topper virkelig her på Ø'en... og så er der lige Dot-e.dk i haslev ;)
når man skal ha justeret dyret ind.

   Bare ireterende at man skal køre langt for at få fat i et ok værksted
:( ellers er der Brdr. stevns ;) det er nok det eneste værksted jeg dags
dato ikke har hørt andet end godt om, men det er ikke liiiige i kbh.
området.

--
VH
Lars Molnit

Fra : Moller

Dato : 12-04-05 10:40

Ronni Jensen wrote:
> Men ja, Lydmuren og Søborg.. det er de 2 steder jeg absolut foretrækker at
> sætte mine ben - flinke mennesker, god service, og favorable priser

   Glemte jeg at sige... Lige de to værksteder er pt. de eneste på Ø'en
jeg kender til som også støtter hjemmeskruerne ;) og respektere os som
gerne vil lave alle service selv 100%, samt også er med på Custom fusk
med gode erfaringer inden for ombygninger. Hvis de syntes der er hold i
projekterne, er de også flinke til at give gode priser på diverse
dele(de skal jo tjene på noget, grise flyver ikke ind i himlen af sig
selv jo).

--
VH
Lars Molnit

Fra : Kasper K

Dato : 13-04-05 07:35

Moller <news@molnit.com> wrote in message news:<425b9736$0$79457$14726298@news.sunsite.dk>...

> [...]
> projekterne, er de også flinke til at give gode priser på diverse
> dele(de skal jo tjene på noget, grise flyver ikke ind i himlen af sig

Ja.. Enig.. Glemmer aldrig den gang hvor jeg skulle købe en oversize
toppakning til min ZXR, som er boret op til 800ccm, hos MC Hjørnet..
Forestil jer Pers ansigt da jeg sagde at hans oversize standard kawa
pakning ikke var stor nok i diameter og om han kunne skaffe en
større?? Han fik en dejlig rød kulør og så fik jeg hele remsen om hvor
lidt det gav at bore den op og hvor svært det var at skifte toppakning
og hvor meget der kunne gå galt hvis jeg ikke lavede det rigtigt..

Idag køre den helt perfekt med en toppakning købt et andet sted end MC
Hjørnet.

Mht. Søborg.. Så har jeg været der en gang.. De er rigtig flinke men
jeg havde ikke så meget tiltro til deres mekaniker. Ved ikke om der er
kommet en ny. Ham her virkede ret ung og uerfaren..

Kasper

Fra : Steen E.

Dato : 13-04-05 08:06

Endelig er der jo også andre muligheder her i staden - både Aagesen og
Fisker har mange her, inkl. undertegnede, haft gode oplevelser med, både
deres værksted og service. Og de støtter efter min erfaring også os
hjemmeservice-hobbyfolk.

--
Steen E.
http://www.dfmc.dk/default.asp?mode=info&id=623