forsikring
Fra : Kasper Simonsen

Dato : 11-04-05 12:45

Hejsa,

Jeg er ved at købe en ny (kørt 0 km) kawa zx9r fra 2002. Den skal jeg have
forsikret, nogen som kender et godt og billigt selskab?

Jeg er 27 år, har kørt 1 år skadefrit på mc og 8 år i bil. Jeg bor i Århus
C.

Tryk vil have 14.777 kr og det syntes jeg er lige i overkanten, hvis det kan
gøres billigere ville det være fedt, men ellers er der jo ikke noget at gøre
ved det.

mvh
Kasper - der glæder sig meget til at hente den nye cykel.

Fra : PeterL

Dato : 11-04-05 13:56

Jeg ved godt at det lyder lidt besværligt, men det bedste du kan gøre er
selv at ringe rundt til samtlige selskaber og høre ad...
Mange banker tilbyder også forsikring til deres kunder, så prøv evt. også at
høre i din bank...

Jeg ringer selv rundt en gang om året, for at være sikker på at få det
bedste tilbud...

Hvis du finder frem til et bedre tilbud, så del det endelig med os andre

Held og lykke!... Og god fornøjelse (når du når så langt!)

-PeterL

Fra : PF

Dato : 11-04-05 14:52

prøv fair
Palle

Fra : Ronni Jensen

Dato : 11-04-05 16:53

"PF" <palleflygenring@hotmail.com> wrote in

> prøv fair
> Palle

Og Fair ville ikke have nogen uden 3 år på bagen, fortalte de mig hehe

--
Med venlig hilsen,

Ronni Jensen
Suzuki GSX 600 F
http://www.dfmc.dk/?id=649

Fra : jesper

Dato : 12-04-05 08:13

PF wrote:

> prøv fair

Ja der er de jo så ikke.
Da jeg havde min CX500 havde jeg en ansvar hos top til ca 2500,- og en
kasko hos dem ville koste 6000,-
Jeg ringede til fair for at høre hvad de kunne tilbydde. 5800,- for
ansvar, jeg grinede lidt af dem og lagde så på igen.
Nu har jeg Cagiva'en forsikret for ca 3500,- for en kasko

Jesper

Fra : Bo Christensen

Dato : 11-04-05 14:56

Hvis du ike har financering på plads,
så har lloyd nogle billige forsikringer
hvis du samtidigt financerer hos mc-finans
Tillykke med den nye mc
/bo

Fra : N & H

Dato : 11-04-05 15:16

prøv rasmussen assurance. jeg fik min Fz6 til 3300,-
for 7 mdr kørsel dog skulle der en godkendt alarm på.

hilsen
nicolai

Fra : Dr.Enduro

Dato : 11-04-05 16:41

Prøv GF-Forsikring!

Hilsen Jan

Fra : Ronni Jensen

Dato : 11-04-05 16:52

"Dr.Enduro" <janeiffert@NOSPAMhotmail.com> wrote in news:425a9a75$0$249
$edfadb0f@dread12.news.tele.dk:

> Prøv GF-Forsikring!
>
> Hilsen Jan

GF vil ikke have nogen MC'ister under 30 år..

--
Med venlig hilsen,

Ronni Jensen
Suzuki GSX 600 F
http://www.dfmc.dk/?id=649

Fra : Jacob

Dato : 11-04-05 19:46

"Ronni Jensen" <jackass@fail_udendette.dk> skrev i en meddelelse
> "Dr.Enduro" <janeiffert@NOSPAMhotmail.com> wrote in news:425a9a75$0$249
> $edfadb0f@dread12.news.tele.dk:

> GF vil ikke have nogen MC'ister under 30 år..

Jeg har GF - og er 26. GF vil ikke kaskoforsikre, hvis man er under 30.

mvh Jacob

Fra : Dr.Enduro

Dato : 11-04-05 21:11

Ronni Jensen wrote:
> "Dr.Enduro" <janeiffert@NOSPAMhotmail.com> wrote in news:425a9a75$0$249
> $edfadb0f@dread12.news.tele.dk:

> GF vil ikke have nogen MC'ister under 30 år..

Jeg har haft GF (ansvar hele året rundt), siden jeg var 20. Men hvis
du har 8 års erfaring med bilen, kan det da være, de kan overtales til
at give dig en kasko alligevel. Jeg snakkede dem i hvert fald endnu
længere ned i pris (fik en bedre skadesklasse).

Hilsen Jan

Fra : Ronni Jensen

Dato : 11-04-05 16:57

> Jeg er ved at købe en ny (kørt 0 km) kawa zx9r fra 2002. Den skal jeg
> have forsikret, nogen som kender et godt og billigt selskab?

Hvor sørgeligt det end lyder, er Tryg de billigste af dem jeg kontaktede så
sent som for 3 uger siden - med mindre man selvf. kan få noget ancenitet
med fra bil, gruppeforsikring eller lignende.

Jeg kontaktede Tryg, TopDanmark, Fair, GF, Alm Brand, Codan, Trekroner,
ALKA.. tror det var det hele

--
Med venlig hilsen,

Ronni Jensen
Suzuki GSX 600 F
http://www.dfmc.dk/?id=649

Fra : Ronni Jensen

Dato : 11-04-05 17:08

> Jeg kontaktede Tryg, TopDanmark, Fair, GF, Alm Brand, Codan,
> Trekroner, ALKA.. tror det var det hele

Oh my fu***** God.. Ringede lige til IF-forsikring. De vil have ikke mindre
end 32.000,- (kasko + ansvar) for min gamle slæde af en GSX600F 8-/

...og 12.000,- for ansvar alene.

Og disse tilbud var endda med 5% indregnet hvis jeg samtidig havde Indbo-
og Ulykkes-forsikringer hos dem. De lever jo fuldstændig udenfor den
virkelige verden.....!!

Troede TopDanmark var de dyreste - "kun" 24.000,- med kasko.

--
Med venlig hilsen,

Ronni Jensen
Suzuki GSX 600 F
http://www.dfmc.dk/?id=649

Fra : Brian Lænø

Dato : 11-04-05 18:34

"Ronni Jensen" skrev

> [...]
> med fra bil, gruppeforsikring eller lignende.
>
> Jeg kontaktede Tryg, TopDanmark, Fair, GF, Alm Brand, Codan, Trekroner,

Er du medlem af diabetes foreningen?
Det er vist noget med at tryg givet en god rabat til deres medlemmer.
Alle kan vist melde sig ind i diabetes foreningen.

--
Brian

Fra : Janner

Dato : 11-04-05 19:06

Ja gruppe er dagen ... jeg skal give 7900 uanset hvad jeg skulle finde på
købe

/Jan RSV100 Tuono

Fra : Jannick Andersen

Dato : 11-04-05 19:14

>Er du medlem af diabetes foreningen?
> [...]

Tryg gruppe forsikring gennem Diabetes, koster det samme så længe
man er under 30. 14777 men er så vidt jeg har kunne finde ud af
de eneste der vil forsikre til en "rimelig" pris.
Held og lykke med søgningen, så giv et praj jeg leder stadig

jannick