Polterabend afhentning d. 21/05-2205
Fra : Karin Jørgensen

Dato : 09-04-05 14:47

Hej!

Jeg mangler én der har tid/ lyst til at hente min søster på hendes
polterabend d. 21/05-2005 om morgenen/ formiddagen, og køre hende på egen
motorcykel den korte vej fra hendes hjem i Søndersø (på nordfyn) til
Odense city, hvor vi vil vente på hende.

Håber at du vil være med til at gøre denne dag oplevelsesrig..
Du vil selvfølgelig modtage betaling for det!!

Håber at høre fra dig..

Karin jørgensen

Fra : S.G

Dato : 09-04-05 16:14

Hejsa
Jeg bor i Odense og har denne maskine her
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=2250
Det kunne godt arrangeres i fald det har interesse.
Du kan svare på gruppen her, elelr kontakte mig på 20918608
Såfremt jeg skulle blive forhindret, har jeg et par kammerater der sagtens
kan dække.

Fra : S.G

Dato : 09-04-05 16:54

"S.G" <diller@mbox301.get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Du kan svare på gruppen her, elelr kontakte mig på 20918608
> Såfremt jeg skulle blive forhindret, har jeg et par kammerater der sagtens
Vi lige tilføje at billederne er taget hvor cyklen IKKE er monteret med
passagersæde. Det er der selvfølgelig på ved en evt afhentning.
Har ligeledes osse xtra tøj og hjelm i fald det er nødvendigt

:)

Fra : mikkel paulsen

Dato : 10-04-05 15:46

"S.G" <diller@mbox301.get2net.dk> wrote in message news:<4257ec6e$1@news.wineasy.se>...
> "S.G" <diller@mbox301.get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Har ligeledes osse xtra tøj og hjelm i fald det er nødvendigt
>
> :)

Så følger der også brandmærke på damens venstre læg med i købet! FED potte! ;)

Fra : Tony

Dato : 10-04-05 11:15

Hej Karin

> [...]
> motorcykel den korte vej fra hendes hjem i Søndersø (på nordfyn) til
> Odense city, hvor vi vil vente på hende.

Jeg kører på 5. år på en som denne
http://www.motoridens.com/racconti/monster.asp blot med rødt stel og fælge.

Skriv på monster AT ducati.dk hvis det har interesse.

Tony