Erstatning for NGK B(R)9ES
Fra : Thomas B. Andersen

Dato : 08-04-05 18:07

Hej...

Jeg bruger åbenbart mange tændrør når jeg kører race. Den kan godt futte et
NGK af i ny og næ. Derfor vil jeg gerne ud og finde et andet mærke.

Er der nogen der kan give mig navn og nummer på et erstatningsrør for et NGK
B9ES (langt gevind) . Champion må vel lave et ?

Mvh Thomas

Fra : Ukendt

Dato : 08-04-05 18:52

"Thomas B. Andersen" <t-buus@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
NGK
> B9ES (langt gevind) . Champion må vel lave et ?

Bosch = W3CC
Champion = N2C
Splitfire = SF 406 B

--

Venlig hilsen
Flemming Disc

Fra : Thomas B. Andersen

Dato : 08-04-05 21:05

"Flemming Disc" <flemming_discNOdiscteknik.dk> skrev i en meddelelse

> Bosch = W3CC
> Champion = N2C
> Splitfire = SF 406 B

Du skulle vel ikke have et link til en side med en tabel?
> Venlig hilsen
> Flemming Disc
> www.discteknik.dk

Thomas

Fra : Ukendt

Dato : 08-04-05 22:44

> "Flemming Disc" <flemming_discNOdiscteknik.dk> skrev i en meddelelse

> Du skulle vel ikke have et link til en side med en tabel?

Nej, det er min egen tabel jeg har lavet, ud fra de forskellige kataloger,
men den må du da gerne få et kopi af.

--

Venlig hilsen
Flemming Disc

Fra : Bjørn S

Dato : 08-04-05 23:11

Der ligger en crossliste her : http://www.hella.dk/default.asp?PageID=2399

--
/Bjørn

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 09-04-05 00:25

Flemming Disc skrev:
> "Thomas B. Andersen" <t-buus@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Nej, det er min egen tabel jeg har lavet, ud fra de forskellige kataloger,
> men den må du da gerne få et kopi af.

Måske et objekt til FAQ på DMCN ?

--
Dun@nt
Kilo SFau _R_, Silver-Bullet

Fra : Jesper Andersen

Dato : 12-04-05 13:52

Du kan bruge www.sparkplugs.com
Der kan du vælge mange forskellige mærker.... Jeg bruger den selv
meget.

Mvh Jesper Andersen