Olie til Honda CBX 750 F
Fra : Tage

Dato : 07-04-05 11:29

Er der en der vil se hvad viskositet der skal bruges til Honda CBX 750F ,
jeg kan ikke finde et sted hvor det står. på forhånd tak.
Tage

Fra : Michael K. S.

Dato : 07-04-05 11:39

On Thu, 7 Apr 2005 12:28:35 +0200, "Tage" <tags@stofanet.dk> wrote:

>Er der en der vil se hvad viskositet der skal bruges til Honda CBX 750F ,
>jeg kan ikke finde et sted hvor det står. på forhånd tak.

Motorolie?!? I så fald - SAE 10W40

--
-Michael

Fra : Claus Ruglund Jakobs~

Dato : 07-04-05 16:35

"Tage" <tags@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Er der en der vil se hvad viskositet der skal bruges til Honda CBX 750F ,
> jeg kan ikke finde et sted hvor det står. på forhånd tak.
> Tage

Angående info:
Jeg kan på det kraftigste anbefale www.teamrc17.net en klub for cbx750 ejere

Deres hjemmeside har mange gode tips

MHT olie : 10w40 olie er det anbefalede af Honda, køb en mc olie, da
koblingen IKKE kan lide bilolie ( og jeg taler af bittter erfaring )

--
Mvh Claus Jakobsen
Medlem af katrad mc,Druk mc og team rc17

Fra : Armand

Dato : 07-04-05 18:17

Tage wrote:
> Er der en der vil se hvad viskositet der skal bruges til Honda CBX 750F ,
> jeg kan ikke finde et sted hvor det står.

Prøv at kigge ved oliepåfyldnings-åbningen: Såvel mængde som viskositet
vil kunne opleves dér :-/

--
Armand.