Check aldi's tilbud fra i næste uge
Fra : Jan Diamant 2610

Dato : 06-04-05 07:26

De har en 20 liters magnet tanktaske til 299,-
Det er godt nok billigt, og så må den bare holde så længe den
kan !!.

Jan

Fra : Thomas Jensen

Dato : 06-04-05 07:39

> De har en 20 liters magnet tanktaske til 299,-
> Det er godt nok billigt, og så må den bare holde så længe den
> kan !!.

Det lyder ok ift danske priser, men hos louis kan man købe en 29l for 20
euro.
Godt nok en billigmodel, men stadig...

--
Thomas Jensen
FZ6S Fazer ´04

Fra : anders majland

Dato : 06-04-05 08:13

> Det lyder ok ift danske priser, men hos louis kan man købe en 29l for 20
> euro.
> Godt nok en billigmodel, men stadig...

Også en der kan bruges som rygsæk ?

/A

Fra : Ukendt

Dato : 06-04-05 13:16

"Thomas Jensen skrev
> Det lyder ok ift danske priser, men hos louis kan man købe en 29l for 20
> euro.
> Godt nok en billigmodel, men stadig...

Tja men der skal du så købe regnslag ved siden af, den kan ikke bruges som
rygsæk, og så skal du tillægge portoen og så er prisen næsten den samme.

--
Mvh.
Dannie

Fra : Thomas Jensen

Dato : 06-04-05 16:54

Dannie wrote:
> "Thomas Jensen skrev

> Tja men der skal du så købe regnslag ved siden af, den kan ikke bruges som
> rygsæk, og så skal du tillægge portoen og så er prisen næsten den samme.

Der er regnhætte med til de 20 euro, men nej ingen rygsæksmulighed.
Porto er en 50ér, så den vil koste 200 leveret i DK.

mvh

Thomas Jensen
Yamaha FZ6S ´04
http://dkfritidmotorcykel.dk/?id=11

Fra : Robert Eriksen

Dato : 06-04-05 10:58

Jan Diamant 2610 wrote:
> De har en 20 liters magnet tanktaske til 299,-
> Det er godt nok billigt, og så må den bare holde så længe den
> kan !!.

Den kan iøvrigt ses her http://www.aldi.dk/OFFER_DK/OFFER_15/P_OFF04.HTM

Er der nogen, med en smule forstand på det, der har nogen ide om
hvorvidt den vil efterlade store furer i lakken på tanken efter brug? :-/

Fra : anders majland

Dato : 06-04-05 12:07

> Er der nogen, med en smule forstand på det, der har nogen ide om hvorvidt
> den vil efterlade store furer i lakken på tanken efter brug? :-/

Egen erfaring er ja - medmindre man er ekstremt opmærksom på ikke at få
skidt imellem - men det gælder jo alle tanktasker ikke kun dem med magnet
selvom de selv tiltrækker skidt .... Nogen bruger at lægge en blød
bomuldsklud eller en gang selvklæbende bogbind imellem

Fra : Kasper Friis

Dato : 06-04-05 12:53

> [...]
> selvom de selv tiltrækker skidt .... Nogen bruger at lægge en blød
> bomuldsklud eller en gang selvklæbende bogbind imellem

Tror nu også jeg ville vælge at ligge et tyndt stykke stof imellem, men
tasken ser ellers ganske nice ud.. til 299 er den jo billig :)

Fra : Robert Eriksen

Dato : 06-04-05 13:02

anders majland wrote:

> [...]
> selvom de selv tiltrækker skidt .... Nogen bruger at lægge en blød
> bomuldsklud eller en gang selvklæbende bogbind imellem

Det er den slags ting jeg plejer at klokke gevaligt meget i :-/
Tror jeg istedet vil tage ned og kigge lidt på deres rygsæk, og se hvad
den mon kan, som en hvilken som helst anden ikke også kan
http://www.aldi.dk/OFFER_DK/OFFER_15/P_OFF05.HTM

Fra : Bjørn S

Dato : 06-04-05 13:54

Robert Eriksen wrote:
> Tror jeg istedet vil tage ned og kigge lidt på deres rygsæk, og se hvad
> den mon kan, som en hvilken som helst anden ikke også kan
> http://www.aldi.dk/OFFER_DK/OFFER_15/P_OFF05.HTM

Så burde det jo være en hel del her inde som fortæller dig at det er bedre
med ridser i lakken, end en knækket nakke

--
/Bjørn - med tanktaske, men som indimellom også snupper rygsækken.

Fra : Kasper Friis

Dato : 06-04-05 14:17

> Så burde det jo være en hel del her inde som fortæller dig at det er bedre
> med ridser i lakken, end en knækket nakke

Hvorfor en knækket nakke??

Fra : Mads Stetter

Dato : 06-04-05 14:42

Kasper Friis wrote:

> Hvorfor en knækket nakke??

En rygsæk fyldt med ting og sager kan lave en del grumme ting ved styrt!

MVH Mads Stetter

Fra : Hans Møller

Dato : 06-04-05 16:51

On Wed, 6 Apr 2005 13:07:11 +0200, "anders majland"
<anders.majland-see.signature@address.invalid> wrote:

> [...]
>selvom de selv tiltrækker skidt .... Nogen bruger at lægge en blød
>bomuldsklud eller en gang selvklæbende bogbind imellem

Det er ikke helt rigtigt - jeg har en givi-tanktaske med sugekopper -
har kørt med den siden den kom frem i sommers sidste år og har endnu
ikke formået at ridse min tank. Beslaget med sugekopperne sidder så
tilbage på tanken, når jeg tager selve tanktasken af og bruger den som
rygsæk. Der er kort mappe i toppen - 3 rum ialt - varigabel størrlese
fra 20 til 23 liter og der følger en regnhat med som er gennemsigtig.

hVh
Hans/NTV
Motorcyklister dør ikke - de bliver slået ihjel

Fra : anders majland

Dato : 07-04-05 07:28

> Det er ikke helt rigtigt - jeg har en givi-tanktaske med sugekopper -
> har kørt med den siden den kom frem i sommers sidste år og har endnu
> ikke formået at ridse min tank.

Er det kun sugekopperne der røger tanken, så kommer der nok ikke skidt under
dem - men hvis tasken også rører tanken er det kun et spørgsmål om tid inden
støv/vejsnavns finder indb og ridser....

Fra : Hans Møller

Dato : 07-04-05 11:59

On Thu, 7 Apr 2005 08:27:36 +0200, "anders majland"

>Er det kun sugekopperne der røger tanken, så kommer der nok ikke skidt under
>dem - men hvis tasken også rører tanken er det kun et spørgsmål om tid inden
>støv/vejsnavns finder indb og ridser....

Det er kun sugekopperne der berører tanken

Fra : Armand

Dato : 07-04-05 16:40

Hans Møller wrote:

> Det er kun sugekopperne der berører tanken

Alternativ - Kig på:
http://www.boxer-design.de/en/tankrucksackr1100gs.htm

En kammerat bruger typen på sin VTR1000: Ganske effektiv montering, og
fed gimmick til daglig hvis man er til den slags porno!

--
Armand.

Fra : anders majland

Dato : 06-04-05 08:12

> De har en 20 liters magnet tanktaske til 299,-
> Det er godt nok billigt, og så må den bare holde så længe den
> kan !!.

Og sådan en (magnettanktaske) vil jeg godt advare imod at tage med hos en
maskinbygger / smedeværksted. Metalspåner ridser .... Jeg opdagede imorges
nogle grimme dybe ridser og fandt rigtignok et par gode spåner på tanktasken

/A