Hurtig køreskole i Aalborg
Fra : MJ

Dato : 05-04-05 19:11

Hejsa..

Nu skal det være.. Har pengene til både cykel og kort, men skal finde et
sted at tage pappet. Gerne hurtigst muligt! Det er jo forår ;) Heinrich
Nielsen er rimelige billige - 5900 kr, men så vil jeg tidligst have kortet
til Juni! Det er for længe..

Er her nogen som ved et sted som kan gøre det tjept? Gør ikke så meget det
blir en smugle dyrere, bare det er kvalificeret undervisning.

Og så lige noget andet...

Jeg er helt ny - selvfølgelig - men VIL have en cykel nu. Indtil videre har
jeg kigget Suzi GSF600 Bandit og SV650 på nettet... Desværre ikke hørt dem
'live'. Vil kendere skrive lidt fordele og ulemper ved dem - og ting jeg
skal passe på. (Har hørt noget om knasten på GSF600)

På forhånd tak!

Mattï

Fra : Jes Vestervang

Dato : 05-04-05 21:00

"MJ" <mattijensen@hotmail.com> writes:

> Nu skal det være.. Har pengene til både cykel og kort, men skal
> finde et sted at tage pappet.

Tillykke! ...og velkommen hertil

<http://www.heinrich-nielsen.dk/dk/motorcykel/specialkurser/specialkurser.htm>

,----

`----

> Er her nogen som ved et sted som kan gøre det tjept? Gør ikke så
> meget det blir en smugle dyrere, bare det er kvalificeret
> undervisning.

Ovenstående ser da ikke så ringe ud.

> [...]
> nettet... Desværre ikke hørt dem 'live'. Vil kendere skrive lidt
> fordele og ulemper ved dem - og ting jeg skal passe på. (Har hørt

Slå koldt vand i blodet og vent til du har prøvet køreskolemaskinerne,
så du har et sammenligningsgrundlag, når du ser på mc'er. Udvid
evt. din søgning til Yamaha FZS600/FZ6(s), Kawasaki Z750 etc.

Søg også lidt tilbage i denne gruppe på:
<http://groups-beta.google.com/group/dk.fritid.motorcykel/>, der har
været skrevet en del om modellerne gennem tiden.

Læs også Jens Bagers visdomsord om brugtindkøb af mc her:
<http://groups-beta.google.com/group/dk.fritid.motorcykel/browse_frm/thread/9a8d9dd1c4e0e895/302f8f13805d70b8?q=brugtk%C3%B8bsvejledning&rnum=1#302f8f13805d70b8>
--
mvh Jes Vestervang @ FZS600 & DT125R

Fra : Rasmus Neckelmann

Dato : 05-04-05 21:10

Jes Vestervang wrote:
[snip]

> <http://www.heinrich-nielsen.dk/dk/motorcykel/specialkurser/specialkurser.htm>

Bemærk også hvilken skolecykel de reklamerer med at de har ;)
http://www.heinrich-nielsen.dk/dk/motorcykel/koereskolens_mcer/

Frækt.

I øvrigt skal det siges at jeg selv tog kørekortet dér (dog på en GN250'er
:P), og jeg generelt var meget tilfreds. Det er rart med en kørelærer der
selv er passioneret mc'ist.

--
mvh Rasmus Neckelmann