Interesse for pocketbikeklub i Nordjylland
Fra : Thomas B. Andersen

Dato : 05-04-05 16:42

Dette er måske en anelse OT, men det har alligevel noget med 2-hjul at gøre.

Jeg ved at en del herinde har købt sig en pocketbike, enten den billige fra
Kina, eller de dyre Italienske.
Endnu er der ret ringe mulighed for at bruge dem til race i Jylland.
Jeg er blevet adspurgt om jeg kendte nogle der ville være interesseret i at
bakke op om en pocketbikeklub i nordjylland, formentlig med kørsel i
Aalborg, eller hvor man nu kan finde en bane.

Klubben vil blive afviklet under DMU, og der vil derfor være mulighed for at
stille op til DM-Race rundt om i Danmark.

Undskylder for evt. OT. Men giv jeres mening til kende hvis i har noget at
bidrage med.
Det er en GLIMRENDE måde at få ræst ud, og vælte uden at slå sig selv eller
andre ihjel.

Mvh Thomas

Fra : mikkel paulsen

Dato : 05-04-05 23:31

"Thomas B. Andersen" <t-buus@stofanet.dk> wrote in message news:<4252b1c3$0$13754$ba624c82@nntp03.dk.telia.net>...
> [...]
>
> Klubben vil blive afviklet under DMU, og der vil derfor være mulighed for at
> stille op til DM-Race rundt om i Danmark.

Der findes en klub i Hjørring. Formanden er ejeren af TK motorcykler i
Hjørring. Jeg var oppe at prøve en tur i efteråret, de kører på
sindalflyveplads, der er ihvertfald 20 medlemmer som har pc-bike,
medlemmerne kommer fra hele nordjylland.
det er alt jeg ved, hvis du har lyst så skal jeg nok køre ind og
skaffe hans nummer.

Fra : Thomas B. Andersen

Dato : 06-04-05 05:26

"mikkel paulsen" <mikkel_paulsen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> medlemmerne kommer fra hele nordjylland.
> det er alt jeg ved, hvis du har lyst så skal jeg nok køre ind og

Hej Mikkel.
Jeg snakkede også med dig deroppe. Det er Polini klubben du taler om.
Problemet med den er, at det KUN er polini der har adgang til klubben, og at
der ikke er nogen bestyrelse eller lign.
til at træffe beslutninger. Jeg er selv medlem, men vi er ved at være for få
til at den kan fungere.

Thomas

Fra : mikkel paulsen

Dato : 06-04-05 19:46

"Thomas B. Andersen" <t-buus@stofanet.dk> wrote in message news:<425364cc$0$13734$ba624c82@nntp03.dk.telia.net>...
> [...]
> der ikke er nogen bestyrelse eller lign.
> til at træffe beslutninger. Jeg er selv medlem, men vi er ved at være for få

Nå okay det er da noget skidt hvis klubben ikke løber rundt! men at
man kun må kører med polini, er nok der hvor mange står af økonomisk!
det var ikke dig som flækkede stellet vel?

Fra : Thomas B. Andersen

Dato : 06-04-05 20:28

> Nå okay det er da noget skidt hvis klubben ikke løber rundt! men at
> man kun må kører med polini, er nok der hvor mange står af økonomisk!
> det var ikke dig som flækkede stellet vel?

Hehe, nej det var en medkørende fra Silkeborg (ham den store skallede).
Det var mig der var med ovre og se på din maskine (var det ik en SZR 600?)

Ja, det er jo netop nok mange der ville være med på en "kina-bike", eller
måske en blata, GRC,DM og hvad
de nu hedder alle sammen.

Mvh Thomas