CX500C US-model
Fra : staunstrup

Dato : 05-04-05 11:06

Jeg har (næsten) købt en Honda CX500C i Holland, som er en importeret
US-model. Kan ses på den enkelte skivebremse og miles angivelse i
speedometret.

Er der andet jeg skal være opmærksom på, og kan det give problemer ved
syn/afgiftsberregning i Danmark?

Mvh.
Jan Staunstrup

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 05-04-05 11:17

Den skal muligvis enkelt godkendes når den ikke har været indregistreret i
EU.... Det kan blive dyrt.

Men jeg tror at stelnr. kan give dig svaret. Ring til Told og Skat

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : jks@i4.auc.dk

Dato : 05-04-05 11:38

Den er indregistreret i Holland. Spørgsmålet er om det er en
typegodkendelse eller indregistrering der tæller. Jeg ringer også til
T&S men erfaringsmæssigt er det en god ide at forberede sig, derfor
spørgsmålet her.

Takker for svaret.

/Jan Staunstrup

Fra : Richard

Dato : 05-04-05 15:36

jks@i4.auc.dk wrote:
> [...]
> typegodkendelse eller indregistrering der tæller. Jeg ringer også til
> T&S men erfaringsmæssigt er det en god ide at forberede sig, derfor

Ring hellere til Færdselsstyrelsen hvis det er godkendelsen, du er bange
for - Toldvæsenet tager sig kun af det pekuniære som afgift, told etc

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK