Montering af cigartænderstik..
Fra : BadAzz

Dato : 04-04-05 12:43

Hej.

Jeg skal ha monteret en strømudtag på min MC, så min Pda med GPS kan få
noget strøm.

Hvor kan man købe et hunstik med et par ledninger, og hvor der Evt. er en
gummiprop til at dække hullet i hunstikket, når der ikke er et hanstik i.
???

Og kan det fås med en sikring. ???

Jeg har set på et sæt fra Thansen, men der er ikke mulighed for at lukke
hullet vandtæt når der ikke er et hanstik i..

Gode råd modtages med tak.

Mvh.
Michael

XV 1100 Virago

Fra : Henrik Olsen

Dato : 04-04-05 12:47

"BadAzz" <xxx@xxx.dk> wrote in message
> Hvor kan man købe et hunstik med et par ledninger, og hvor der Evt. er en
> gummiprop til at dække hullet i hunstikket, når der ikke er et hanstik i.
> ???

Jeg mener jeg købte et sådant i Bildillen, med klap for hullet. Virker fint.

> Og kan det fås med en sikring. ???

Jeg har selv monteret en sikring mellem batteri og huncigartænderstik.

/Henrik

Fra : Uffe R. B. Andersen

Dato : 04-04-05 13:12

On Mon, 4 Apr 2005 13:42:38 +0200, "BadAzz" <xxx@xxx.dk> wrote:

> [...]
>gummiprop til at dække hullet i hunstikket, når der ikke er et hanstik i.

På fruens BMW satte vi et almideligt stik inde bag kåben. Har ikke
oplevet, at der løb vand i, men tænderen sidder der nu også, når
mobilen ikke er til ladning.

>Og kan det fås med en sikring. ???

Sikkert, men ellers er det da ikke det sværeste at sætte på ledningen.

>Jeg har set på et sæt fra Thansen, men der er ikke mulighed for at lukke
>hullet vandtæt når der ikke er et hanstik i..

Prøv at kigge efter en bådudstyrsbutik - mon ikke de har modeller til
brug i fugtigt miljø?

--
Med venlig hilsen - Sincerely
http://www.twe.net/

Fra : KeLMeK

Dato : 04-04-05 14:26

"BadAzz" <xxx@xxx.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> gummiprop til at dække hullet i hunstikket, når der ikke er et hanstik i.

Jeg har købt sådan et hunstik, med en lille plastickasse udenom med prop i
til 50 kr i fiskernes udsalg (eller sådan noget) i esbjerg - har ikke fået
det monteret endnu.. men det kommer

God fornøjelse med projektet
Jakob

Suzuki Bandit 600 '98
http://www.dfmc.dk/default.asp?id=464

Fra : John Ravn

Dato : 04-04-05 20:42

Louis.de - har alt hvad du behøver, men du burde kunne købe det nødvendige
i dk i autoudstyrsshops.
Mvh John
SV650S

Fra : Kim Kristensen

Dato : 04-04-05 22:00

> [...]
>
> Jeg har set på et sæt fra Thansen, men der er ikke mulighed for at lukke
> hullet vandtæt når der ikke er et hanstik i..

I Biltema eksempelvis, sådan en her til en flad tyver
http://www.biltema.dk/products/product.asp?iItemId=76535 og så lige en
spiralfætter til halvanden tyver med stik så du selv kan klippe og klistre
http://www.biltema.dk/products/product.asp?iItemId=76583

Med venlig hilsen Kim

Fra : BadAzz

Dato : 04-04-05 22:30

Hejsa.

Tak for de gode tips og links, nu er der lidt at arbejde med.

Mvh.
Michael

XV 1100 Virago

Fra : Hans Møller

Dato : 04-04-05 22:33

> [...]

>Jeg har set på et sæt fra Thansen, men der er ikke mulighed for at lukke
>hullet vandtæt når der ikke er et hanstik i..

Købte min i en båd forretning - er oprindelig til en båd og derfor
beskyttet mod fugt - incl sikring og kappe.

hVh
Hans/NTV

Motorcyklister dør ikke - de bliver slået ihjel