Jernrør? hvor?
Fra : GRISEN

Dato : 04-04-05 08:37

Jeg mangler noget jernrør til at afstive mit kåbestativ.
Hvor kan man købe det?
Det skal nok være omkring 10 mm i diameter.
Jeg skal vel bruge ½-1 meter.

*
Jan

Fra : Anders Houmark

Dato : 04-04-05 08:50

GRISEN wrote:
> Jeg mangler noget jernrør til at afstive mit kåbestativ.
> Hvor kan man købe det?
> Det skal nok være omkring 10 mm i diameter.
> Jeg skal vel bruge ½-1 meter.

Prøv den lokale smed, hydraulik firma eller Harald Nyborg?

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Torben Scheel

Dato : 04-04-05 10:34

GRISEN wrote:
> Jeg mangler noget jernrør til at afstive mit kåbestativ.
> Hvor kan man købe det?
> Det skal nok være omkring 10 mm i diameter.
> Jeg skal vel bruge ½-1 meter.

Sanistaal eller bad og energi har det fra dag til dag, hvis de da ikke
lige har en rørhal selv. Desværre er sådan noget altid i 6m længder -
til gengæld er det billigt. Medbring nedstryger, klude og handsker
(olieret).

Jeg har muligvis en rest du kan arve for en pose skumfiduser i ca. 11 mm
- godstykkelse 1mm. (Hillerød)

--
vh
Torben

Fra : Schlæger

Dato : 04-04-05 09:41

Torben Scheel wrote:

> Jeg har muligvis en rest du kan arve for en pose skumfiduser i ca. 11 mm
> - godstykkelse 1mm. (Hillerød)

Det var den mest præcise varedeklaration, jeg endnu har læst på
skumfiduser ...:o]

Mch Schlæger (ca. 1840 mm og godstykkelse FOR voldsom)

Fra : Ukendt

Dato : 04-04-05 09:43

> Det var den mest præcise varedeklaration, jeg endnu har læst på
> skumfiduser ...:o]

Hehe ))

Mvh
Morten

Fra : Torben Scheel

Dato : 04-04-05 11:16

Schlæger wrote:

> Det var den mest præcise varedeklaration, jeg endnu har læst på
> skumfiduser ...:o]
>
> Mch Schlæger (ca. 1840 mm og godstykkelse FOR voldsom)

LOL - ellers ved jeg jo ikke hvad jeg får

--
vh
Torben

Fra : Kenneth Østrup

Dato : 04-04-05 10:17

Torben Scheel wrote:

> LOL - ellers ved jeg jo ikke hvad jeg får

Ja, når det angår skumfiduser er der ikke noget galt i at være lidt
kræsen ;)

Kenneth Østrup - <http://blog.riskoger.net/>