Forår :-)
Fra : KubikH

Dato : 02-04-05 16:07

Det er skønt med lidt solskin, og energien stiger voldsomt.
På minussiden er faktum at den lille røde MZ ikke er klar
Det kommer nok i løbet af den næste 1½ måned, så det går nok alligevel
Til plussiden hører at projektet skrider frem, den skulle jo gerne nå at
komme ud inden Langelinie lukker igen.
Der er lagt et "Stemningsbillede" op på dk.binaer.motor
Mvh
Niels

Fra : KubikH

Dato : 02-04-05 16:11

En lille quiz:
Hvad er det egentlig der er på billedet??

Morten Juel, ved det, og bedes undlade at svare

Mvh
Niels

Fra : Claus Ruglund Jakobs~

Dato : 02-04-05 16:31

"KubikH" <kallehauge@SLETemail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> komme ud inden Langelinie lukker igen.
> Der er lagt et "Stemningsbillede" op på dk.binaer.motor

Hehe og mig der gik og troede at jeg var den eneste der var tosset nok til
at ombygge en gammel ts 150.... min bliver så bare til en cafe racer med
clipon styr og hele molevitten

--
Mhv Claus
Honda Cbx 750f '84 + '79 MZts150

Fra : KubikH

Dato : 02-04-05 16:33

"Claus Ruglund Jakobsen" <gravko*nospam*@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse

> Hehe og mig der gik og troede at jeg var den eneste der var tosset nok
> til at ombygge en gammel ts 150.... min bliver så bare til en cafe racer
> [...]
Hej
Jo sådan en har jeg også
MEN Hvad er det for en på billedet ??
Motoren er MZ ETS 150, kan du gætte stellet ??
Mvh
Niels

Fra : kc

Dato : 02-04-05 21:40

"...
> Det er skønt med lidt solskin, og energien stiger voldsomt.
> På minussiden er faktum at den lille røde MZ ikke er klar
> Det kommer nok i løbet af den næste 1½ måned, så det går nok alligevel

Du er ikke alene, der går også ca 1 måned her, men så starter sommeren også
( :--)) og benzin prisen er faldet til under 8 kr l

hilsen kc