Malerklemmen i morgen søndag?
Fra : Morten Christensen

Dato : 02-04-05 14:12

Hey folks,

Jeg tænkte, om der er nogle der vil med på en lille tur i morgen til
Malerklemmen?

Jeg kører fra Hvidovre ca. kl 11:15 og derfra til Shell tanken i Køge.

Fra Køge-shell'en er der så afgang kl 12...

Nogen der vil med - så ses vi :)

Mvh
MortenC

Fra : Kenneth Olsen

Dato : 02-04-05 17:12

Morten Christensen <mhchris_SPAMMYJO_@gmail.com> wrote:

> [...]
>
> Jeg kører fra Hvidovre ca. kl 11:15 og derfra til Shell tanken i Køge.
>
> Fra Køge-shell'en er der så afgang kl 12...

God idé, jeg ser lige tiden an, men kunne meget vel blive fristet.
Kommer fra Malmø af.

/K

--
Kenneth Olsen

Fra : Thomas Løjmann Jørge~

Dato : 02-04-05 19:01

Kenneth Olsen wrote:

> God idé, jeg ser lige tiden an, men kunne meget vel blive fristet.
> Kommer fra Malmø af.

Jeg kunne nok godt være interesseret, kommer også fra Malmö af!

Hvis du skal med over Kenneth, kan vi jo evt. følges ad fra Malmö af?

/Thomas

Fra : Kenneth Olsen

Dato : 02-04-05 19:19

> Jeg kunne nok godt være interesseret, kommer også fra Malmö af!
>
> Hvis du skal med over Kenneth, kan vi jo evt. følges ad fra Malmö af?

Jaa, hvis du er klar, så lad os da gøre det ;) Hvor kan/skal vi mødes?

/K

--
Kenneth Olsen

Fra : Morten Christensen

Dato : 02-04-05 19:41

"Kenneth Olsen" <nospam@nospam.dk> wrote in message

> Jaa, hvis du er klar, så lad os da gøre det ;) Hvor kan/skal vi mødes?

Hey guys,

well, når i er kommet til landet, kan vi jo mødes ved afkørslen Gl.
Køgelandevej/Avedøre (nr. 22)
Sådan cirkus 11:20.
Hvad vil i helst, køre ad Gl. køge landevej ned til Tanken i Køge, eller ad
maskinstien?

Mvh
MortenC

Fra : Kenneth Olsen

Dato : 02-04-05 19:59

> Hvad vil i helst, køre ad Gl. køge landevej ned til Tanken i Køge, eller ad
> maskinstien?

Det er mig ligemeget, men er det ikke hyggeligere at køre ad landevejen?

/K

--
Kenneth Olsen

Fra : Thomas Løjmann Jørge~

Dato : 02-04-05 20:00

Morten Christensen wrote:
> Hey guys,
>
> well, når i er kommet til landet, kan vi jo mødes ved afkørslen Gl.
> Køgelandevej/Avedøre (nr. 22)
> Sådan cirkus 11:20.
Vi er klar!
> Hvad vil i helst, køre ad Gl. køge landevej ned til Tanken i Køge, eller ad
> maskinstien?
Små veje er hygge - store veje er høj fart og knap så sjovt - min
mening, men lad os se imorgen hvad "flertallet" siger :)

/Thomas

Fra : Thomas Løjmann Jørge~

Dato : 02-04-05 19:43

Kenneth Olsen wrote:
> Jaa, hvis du er klar, så lad os da gøre det ;) Hvor kan/skal vi mødes?

Jeg bor ved Nobeltorget, er lidt kendt i malmö men ikke 100% sikker i
det hele. Herfra er det nemt til broen, cirka 5-10 minutter :)

Vi kan evt. mødes på parkeringspladsen ved mobila? Jeg ved ikke hvor
lang tid det tager at komme til Køge herfra, men hvis vi triller fra
mobila f.eks. kl. 10:30 så er der i al fald god tid, eller er det for
tidligt?

Køre en rød/hvid GPX'er :)

Lad høre fra dig!

/Thomas

Fra : Kenneth Olsen

Dato : 02-04-05 19:56

Thomas Løjmann Jørgensen <lojmann@lojmann.dk> wrote:

> [...]
> lang tid det tager at komme til Køge herfra, men hvis vi triller fra
> mobila f.eks. kl. 10:30 så er der i al fald god tid, eller er det for

Mobilia lyder godt!

Vi kan mødes med Morten ca 11:20 ved afkørsel 22. Såå hvis vi kører fra
Mobilia ca. 10:50? Eller...?

Vi kan jo mødes 10 min. før, lige til at sige go' dav!

/K

--
Kenneth Olsen

Fra : Thomas Løjmann Jørge~

Dato : 02-04-05 19:58

> Mobilia lyder godt!
>
> Vi kan mødes med Morten ca 11:20 ved afkørsel 22. Såå hvis vi kører fra
> Mobilia ca. 10:50? Eller...?
>
> Vi kan jo mødes 10 min. før, lige til at sige go' dav!

Det lyder som en plan, vi ses imorgen ca 10:40 på p-pladsen :)

Hvis noget går galt: SMS -> 004560810404 :)

Vi ses!

/Thomas

Fra : Kenneth Olsen

Dato : 02-04-05 20:01

> Det lyder som en plan, vi ses imorgen ca 10:40 på p-pladsen :)
>
> Hvis noget går galt: SMS -> 004560810404 :)
>
> Vi ses!
>
> /Thomas

It's a deal!

0045 5151 3221