fransk mobile???
Fra : Hans Rørdam

Dato : 02-04-05 13:59

-nogen der ved om der findes en fransk markedsplads for biler og
motorcykler på
nettet?
Jeg tænker på noget lignende det tyske www.mobile.de

Hans

Fra : Keld Rasmussen

Dato : 03-04-05 22:22

Hans Rørdam (slet 6W8B9) wrote:
> -nogen der ved om der findes en fransk markedsplads for biler og
> [...]
Der er adskillige

søg på petite annonces + den køretøj du søger på yahoo.fr

Det giver adskillige hits f.eks 856 på SV650

Så er der bare det problem at det hele er på Fransk

--
Keld Rasmussen
Triumph Trident T160

Fra : Jens B. Rasmussen

Dato : 04-04-05 09:23

Hans wrote:

> [...]
Hej Hans

Jo da der findes f.eks. http://www.123xpressfrance.com en slags blå avis

for en nemheds skyld har jeg her linket direkte til mc markedet

http://www.123xpressfrance.com/default2.php?lien_http=%2Fpa%2Fdefault.asp%3Fnav%3DA%26theme%3D16

du skal så brug motos ovre til højre. Og nej jeg har ikke nogen interesse
i det firma

Mvh

Jens B. Rasmussen
RF900
- og på vej til frankrig om 4 dage

Fra : Hans Rørdam

Dato : 04-04-05 10:23

Tak for hjælpen.
Nu skal jeg bare finde ud af, hvad tingene hedder på fransk...

Hans

Fra : Jens B. Rasmussen

Dato : 04-04-05 13:27

Hans Rørdam wrote:

> Tak for hjælpen.
> Nu skal jeg bare finde ud af, hvad tingene hedder på fransk...

> Hans

Jamen det er nu ellers ret let suzuki hedder moto magnifique og hest
hedder cheval resten er så ligetil

Du kan jo prøve at gå via babelfish http://babelfish.altavista.com/ så kan
den oversætte det franske til engelsk

Mvh