Argh
Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 01-04-05 09:30

Midt i de mange debatter her om for høje afgifter, og urimelige
fortjenester hos forhandlerne, så går det til det værre.

Det ser ud til at regeringspartierne har beslttet at lempe afgifterne
yderligere på "grønne" småbiler, men af hensyn til at ændringerne skal
være udgiftneutrale i registreringsafgifts-øjemed vil man yderligere
afgiftbelægge "luksus, og fornøjelses køretøjer" - her vil det sige et
beskedent nøk op på 13%point for motorcykler, godt man lige har handlet.

/kilde/
http://home19.inet.tele.dk/hjvk1310/index.htm

--
Dun@nt
Kilo SFau's 's is for silver

Fra : Schlæger

Dato : 01-04-05 09:38

J.C.Kløve wrote:

> [...]

> afgiftbelægge "luksus, og fornøjelses køretøjer" - her vil det sige et
> beskedent nøk op på 13%point for motorcykler, godt man lige har handlet.

Skiderik !!!

Mch Schlæger

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 01-04-05 09:59

> Skiderik !!!

Gæt en dato

Stef

Fra : Ukendt

Dato : 01-04-05 09:50

""J.C.Kløve"" <DunantFJERN@X.mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> afgiftbelægge "luksus, og fornøjelses køretøjer" - her vil det sige et
> beskedent nøk op på 13%point for motorcykler, godt man lige har handlet.

Ja den var god He-He!

--
Mvh.
Dannie

Fra : Niels Poulsen

Dato : 01-04-05 10:00

Hmm.....

http://www.web20.dk - http://www.npnet.dk

Fra : Carl

Dato : 01-04-05 10:01

In message <424d0695$0$43986$14726298@news.sunsite.dk>,
=?ISO-8859-1?Q?=22J=2EC=2EKl=F8ve=22?= <DunantFJERN@X.mail.tele.dk> wrote:
godt man lige har handlet.

glæd dig ikke fot tidligt. I lovforslaget som er blevet vedtaget, står der
at forhøjelsen skal gælde fra 01-01-2003. så alle som har købt mc efter denne
dato for en ekstra regning med posten.

Endnu værre er det da at der igen lægges en afgift på forsikringerne, som
betyder en stigning på 1400 kr. årlig.

læs at om det I www.lovtidende.apr

mvh carl

Fra : H&M

Dato : 01-04-05 10:08

> [...]
> afgiftbelægge "luksus, og fornøjelses køretøjer" - her vil det sige et
> beskedent nøk op på 13%point for motorcykler, godt man lige har handlet.

Argghhh....Der fik du mig, var allerede på rundt om månen. Pisog.

Men jeg er da ret glad anyway, bimmeren skal ud i morgen, efter en ny
koblingbatterilakeringafstelomgangmednyedækogså.

weeee.

Fra : Oliver Bruchhaus [60~

Dato : 01-04-05 10:19

> [...]
> afgiftbelægge "luksus, og fornøjelses køretøjer" - her vil det sige et
> beskedent nøk op på 13%point for motorcykler, godt man lige har handlet.
------------
Thats it!

Jeg flytter til flensborg..
Så kan de sgu rådne op de skide politikere..

-Nogen der er med på et lille "mcbofælleskab" dernede?

--
--==>Oliver Bruchhaus<==--
Honda Hornet 600

Fra : Kong

Dato : 01-04-05 10:44

øhh, du har tjekket linket ikke? :)

Fra : Oliver Bruchhaus [60~

Dato : 01-04-05 10:59

> ------------
> Thats it!
> Jeg flytter til flensborg..
> Så kan de sgu rådne op de skide politikere..
> -Nogen der er med på et lille "mcbofælleskab" dernede?
---------
THATS IT! Jeg flytter sgu til flensborg alligevel! -Damn det var
ondskabsfuldt! -ONDE BARN!

Fra : Armand

Dato : 01-04-05 10:50

J.C.Kløve wrote:
> [...]
> afgiftbelægge "luksus, og fornøjelses køretøjer" - her vil det sige et
> beskedent nøk op på 13%point for motorcykler, godt man lige har handlet.

Shit!
Det skulle jeg have set komme

--
Armand.
PS: Der mangler egentlig en tæller

Fra : Ole Hansen

Dato : 01-04-05 10:55

"J.C.Kløve" <DunantFJERN@X.mail.tele.dk> writes:

> Midt i de mange debatter her om for høje afgifter, og urimelige
> fortjenester hos forhandlerne, så går det til det værre.

> /kilde/
> http://home19.inet.tele.dk/hjvk1310/index.htm

Pheeew.. Jeg var godt nok tæt på at give mig til at tude :)

--
Ole Hansen

Fra : Torben Scheel

Dato : 01-04-05 12:22

J.C.Kløve wrote:
> [...]
> afgiftbelægge "luksus, og fornøjelses køretøjer" - her vil det sige et
> beskedent nøk op på 13%point for motorcykler, godt man lige har handlet.

Havde den været god nok kunne man jo glæde sig over det i stil med de
stigende huspriser..

--
vh
Torben