Gid det snart var fredag...
Fra : Anders Christensen

Dato : 31-03-05 15:42

Der får jeg nemlig min første motorcykel, en GSX750F leveret
- Nøøj hvor jeg glæder mig!

Så mangler jeg bare nogle gode turforslag til området omkring Århus så
jeg ved hvad jeg skal bruge det gode vejr på søndag til

--
Mvh Anders Christensen

Fra : K

Dato : 31-03-05 16:01

"Anders Christensen" <vladimirr@vladimirr.dk> skrev i en meddelelse

> Der får jeg nemlig min første motorcykel, en GSX750F leveret
> - Nøøj hvor jeg glæder mig!

Te' Løøøk

Jeg er selv på udkig efter sådan en .... Steens Mc havde sådan en der kun
havde gået 7000 km med Giwirack, men den er desværre væk

V.H K

Fra : Schlæger

Dato : 31-03-05 16:15

Anders Christensen wrote:

> [...]

> Så mangler jeg bare nogle gode turforslag til området omkring Århus så
> jeg ved hvad jeg skal bruge det gode vejr på søndag til

Hej Anders.

Ideer:

1) Gennem skoven til Moesgaard (hvor der næsten altid holder en anden
MC'ist, som man kan snakke med)
2) Videre forbi Moesgaard museum og Fløjstrup ned til Ajstrup/Norsminde
3) Ejer Baunehøj/Yding Skovhøj/Mossø/Gl. Ry/Himmelbjerget .... o.s.v.
4) Helgenæs
5) Hamburg (for touring-folket)

Skriv på min private mail, hvis dette ikke er nok ...

Mch Schlæger (been there)

Fra : Anders Christensen

Dato : 31-03-05 16:19

Schlæger wrote:

> [...]
> 2) Videre forbi Moesgaard museum og Fløjstrup ned til Ajstrup/Norsminde
> 3) Ejer Baunehøj/Yding Skovhøj/Mossø/Gl. Ry/Himmelbjerget .... o.s.v.

Ohh ja, jeg har brugt mange af mine barneår på helgenæs, så der skal min
første tur næsten gå hen
Andre gode forslag er selvfølgelig velkomne

--
Mvh Anders Christensen

Fra : Schlæger

Dato : 31-03-05 18:07

Anders Christensen wrote:

> Ohh ja, jeg har brugt mange af mine barneår på helgenæs, så der skal min
> første tur næsten gå hen
> Andre gode forslag er selvfølgelig velkomne

Århus --> Silkeborg via Hørning/Jeksen/Veng/Javngyde/Alken/Sejs ......

.... og hjemad via Silkeborg-Randers/Grauballe/Trust/Gjern bakker/o.s.v.

Der er masser af muligheder !!

Mch Schlæger

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 31-03-05 21:05

"og hjemad via Silkeborg-Randers/Grauballe/Trust/Gjern bakker/o.s.v."

Jep, det var en god tur du viste os dengang

Kan klart anbefales

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Lars T. Thomsen

Dato : 31-03-05 21:20

> Ohh ja, jeg har brugt mange af mine barneår på helgenæs, så der skal min
> første tur næsten gå hen

Så bliver det en kort, men ganske fornøjelig tur. Halvøen er jo ikke særlig
stor og den ender blind.

Hilsen
Lars (25% Helbo)

BTW:
Pas på bilerne! - De kører som svin ude i denne halvø's-udøken og pas på de
kubikmeter grus, der gerne gemmer sig bag nogle af de allersjoveste- og
skarpeste sving.

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 31-03-05 19:10

> [...]
>
> Så mangler jeg bare nogle gode turforslag til området omkring Århus så
> jeg ved hvad jeg skal bruge det gode vejr på søndag til

Hinnerup-Hadsten, Lerbjerg, Laurbjerg, Jebjerg, Langå, Randers, Gimming (her
er der sikkert en kop kaffe på kanden , Linde, Jennum, Spentrup,
Hvidsten, Gassum, Mariager.... Så er der ihvertflad mulighed for at få lært
den at kende der er mange gode sving at øve sig i på alle de små veje, kører
selv turen når der er tid og jeg har syntes efterhånden af have fået
rimeligt styr på dyret og man kan jo ikke øve sig nok. Den korte tur tilbage
kunne være Mariager, Gassum, Hvidsten, Randers, Fladbro, Langå, Hadsten,
Hinnerup Århus.

Stef

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 31-03-05 19:10

og tillykke forresten.

Fra : Christina Popp Jense~

Dato : 31-03-05 19:38

"Stefan Jacobsen" <stefware@email.dk> skrev i en meddelelse
> og tillykke forresten.

Tak tak (kom vist til at svare dig direkte, kan ikke helt hitte ud af
kærestens computers opsætning)

--
Mvh Anders Christensen

Fra : Schlæger

Dato : 31-03-05 19:39

Christina Popp Jensen wrote:

> Tak tak (kom vist til at svare dig direkte, kan ikke helt hitte ud af
> kærestens computers opsætning)

Bare du kan hitte ud af kærestens opsætning, så går det nok .....

Mch Schlæger

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 31-03-05 19:38

> Bare du kan hitte ud af kærestens opsætning, så går det nok .....

Se der er tale om kompliceret teknik, det kræver skisenme mange års øvelse

Stef

Fra : Anders Christensen

Dato : 01-04-05 00:22

Stefan Jacobsen wrote:

> Se der er tale om kompliceret teknik, det kræver skisenme mange års øvelse

Ellers kan man få en mundtlig manual hos forældrene

Fra : TL1000s

Dato : 31-03-05 21:27

Hej Anders. Har du lyst kan du møde op på Shell tanken i Ceres krydset på
Søndag kl. 14.00. Vi er efterhånden en del der tøffer en tur derfra

--
Kenneth . Suzuki TL1000s-02
webmaster@dinglepjortmc.dk

Fra : Anders Christensen

Dato : 01-04-05 20:35

Anders Christensen wrote:
> Der får jeg nemlig min første motorcykel, en GSX750F leveret
> - Nøøj hvor jeg glæder mig!

Og hvor kører den bare godt
Har trillet ca 150 km siden jeg hentede den kl 16 til den blev parkeret
igen kl 20, totalt godt kørevejr på djursland.

--
Mvh Anders Christensen

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 02-04-05 09:11

> Og hvor kører den bare godt
> Har trillet ca 150 km siden jeg hentede den kl 16 til den blev parkeret
> igen kl 20, totalt godt kørevejr på djursland.

Har jeg ret i at når man stopper den, har man lyst til at starte den og køre
videre?

Stef