Godt køb?
Fra : Thomas Seehausen

Dato : 31-03-05 06:59

Hej
Min erfaring på MC-området er begrænset og vil derfor gerne høre om I
vurderer nedenstående til at være et godt køb:
Suzuki GSX 600F fra 1997, renoveret for 20,000 sidste sæson, har kørt knapt
34000, pris: 57800,-

På forhånd tak

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 31-03-05 07:22

> [...]
> vurderer nedenstående til at være et godt køb:
> Suzuki GSX 600F fra 1997, renoveret for 20,000 sidste sæson, har kørt

Hej Thomas

Du skal vide præcis hvad den renovation bestod af. I min verden skal en MC
der har kørt 34.000km ikke renoveres! Min nu snakker vi jo også om en GSX
600 F

--
Mojn
Jens Bager Jensen

Fra : Schlæger

Dato : 31-03-05 08:00

Jens Jacob Bager Jensen wrote:

> Du skal vide præcis hvad den renovation bestod af.........

Rent sprogligt ER der altså temmelig stor forskel på det oprindelige
indlægs ordvalg "renoveret" og dit ordvalg: "renovation".

Hvis der har været tale om "renovation" er emnet næppe længere til salg

Mch Schlæger

Fra : Hekto

Dato : 31-03-05 08:23

In article <d2g75c$ukf$1@abbeden.bunk.cc>,
gertschlagerFJERN@hotmail.com says...

> [...]
> indlægs ordvalg "renoveret" og dit ordvalg: "renovation".
>
> Hvis der har været tale om "renovation" er emnet næppe længere til salg

.... undtagen i mICHAELS VERDEN, NÅR DET NU ER sUZUKI!
--
/Hekto
Ducati Pantah SL/M600 - Cagiva Elefant 650 - Suzuki LS650

Fra : Lars T. Thomsen

Dato : 31-03-05 08:27

Hekto wrote:
> ... undtagen i mICHAELS VERDEN, NÅR DET NU ER sUZUKI!

Sjov med Caps Lock?

Hilsen
Lars

Fra : Hekto

Dato : 31-03-05 11:40

In article <424ba644$0$43994$14726298@news.sunsite.dk>,
oz0ltt@ofir.deltakilo says...
> Sjov med Caps Lock?

Ja, man kan jo ikke nå at se hvor fingrene havner ... mde den fart!!

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 31-03-05 08:58

Hekto wrote:
> In article <d2g75c$ukf$1@abbeden.bunk.cc>,
> gertschlagerFJERN@hotmail.com says...
>

> .... undtagen i mICHAELS VERDEN, NÅR DET NU ER sUZUKI!

Sagde Hekto, der har fået styr på tegnsættet,(dejligt) men er gået
CapsLock amok
--
Dun@nt
Kilo SFau's 's is for silver

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 31-03-05 08:56

> [...]
> der har kørt 34.000km ikke renoveres! Min nu snakker vi jo også om en GSX

Renovering!
Ellers har du helt ret!, selv en GSX burde kunne halt over34k km uden en
20k kr renovering!
Bør vække til eftertanke og skærpe sanserne hos køber.

--
Dun@nt
Kilo SFau's 's is for silver

Fra : Ronni Jensen

Dato : 31-03-05 07:25

> [...]
> vurderer nedenstående til at være et godt køb:
> Suzuki GSX 600F fra 1997, renoveret for 20,000 sidste sæson, har kørt

Er det hos forhandler eller privat?

Renoveret for 20.000,- ?? Det var ikke så lidt, hvad har der været galt?
Hvis den er fin og kører godt, lyder det ikke så galt - specielt hvis det
er hos forhandler. Hos privat skal den dog nok ligge omkring 53-54000,-
alt afhængig af stand.

Er service ellers generel veloverholdt? Med mindre motor fik den store
tur sidste år, kan du være sikker på, at knastkæde snart skal strammes
(det kan du i øvrigt regne med den cirka skal til stort service ca. hver
12.000km

--
Med venlig hilsen,

Ronni Jensen
Suzuki GSX 600 F
http://www.dfmc.dk/?id=649

Fra : Niels Poulsen

Dato : 31-03-05 08:09

"Ronni Jensen" <jackass@fail_udendette.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

Hej Ronni,

Købet af den model er nu okay, jeg har selv en på mit 7 år og er stadigvæk
tilfreds med min gsx600f.
Min kæreste er også tilfreds med den, selv om hun er bagsæde rytter, men hun
siger af de modeller hun
har prøvet at sidde bagpå er gsx600f´´ eren den bedste til langture.

Det er ikke verdens hurtigste motorcykel, men det behøves den hellere ikke
være for at være spændende
at køre på. Den kan nemt følge med de lidt større maskiner på de små
landeveje, og på motorvejene.

Den er lidt tung, men med fordel vil jeg mene. Hvis du har gode dæk på
ligger den rigtigt godt og stabilt på
alle slags veje med passagere bagpå og oppakning.

At den cykel du har kig på, vil jeg sige... fixet for knap 20,000 og kun
kørt 34,000 .. hmm... Barekåben alene koster
næsten de 20,000 en ny motor koster omkring det samme... Få lige tjekke hvad
der er lavet ved den !

Min gamle motor stod af og det kostede mig 10,000 for at få sat en ny (
brugt ) på. men det skal siges det var en hel cykel
jeg købte i tyskland og brugte som reservedels cykel. ( har egenligt kun
brugt køben og motoren )

/niels

http://www.web20.dk
http://www.karrieremanden.dk

Fra : Ronni Jensen

Dato : 31-03-05 08:21

> Hej Ronni,
>
> Købet af den model er nu okay, jeg har selv en på mit 7 år og er
> stadigvæk tilfreds med min gsx600f.

Mjae.. det er nu godt nok ikke mig der skal til at handle GSX600F, det var
Thomas. Jeg har allerede een

--
Med venlig hilsen,

Ronni Jensen
Suzuki GSX 600 F
http://www.dfmc.dk/?id=649

Fra : Niels Poulsen

Dato : 31-03-05 08:43

Nå ja, en fejl.. sorry... men det ændre ikke på en gsx600f er en ok maskine

/Niels

http://www.web20.dk - http://www.npnet.dk

Fra : Thomas Seehausen

Dato : 31-03-05 08:53

Tak for (de foreløbige) svar.

Det lyder ihvertfald til at jeg skal have undersøgt hvad de 20000 i
reparation egentligt omfatter, men ellers lyder I jo til at være okay
tilfredse

Fra : Ronni Jensen

Dato : 31-03-05 09:37

> Tak for (de foreløbige) svar.
>
> Det lyder ihvertfald til at jeg skal have undersøgt hvad de 20000 i
> reparation egentligt omfatter, men ellers lyder I jo til at være okay
> tilfredse

Helt sikkert, og især til de penge - jeg er i hvert fald tilfreds med min

Men ja, undersøg lige det med den store renovering..

--
Med venlig hilsen,

Ronni Jensen
Suzuki GSX 600 F
http://www.dfmc.dk/?id=649

Fra : Torben Scheel

Dato : 31-03-05 10:52

Thomas Seehausen wrote:
> Tak for (de foreløbige) svar.
>
> Det lyder ihvertfald til at jeg skal have undersøgt hvad de 20000 i
> reparation egentligt omfatter, men ellers lyder I jo til at være okay
> tilfredse

Det er ikke noget der trækker prisen opad - den ene eller anden skade
der har krævet istandsættelsen er højst udbedret. Som andre skriver -
Check grundigt at reparationen er lavet ordentligt - kræv at se faktura.

--
vh
Torben

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 31-03-05 09:35

"renoveret for 20,000 sidste sæson, har kørt knapt 34000"

!!!!

Tjek lige knaster mv. Hvis det skal renoveres så ofte og til den pris, så
kan den jo blive et dyrt bekendtskab.... Et eller andet stemmer ikke her....
Jeg har dog før hørt om en GSXF som lige skulle have nye hovedlejer og nye
knaster, før den havde gået 20.000 km !!!! Men det bør høre til
sjældenhederne.. Også selv om det er en GSXF

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : N & H

Dato : 31-03-05 10:31

Hej

jeg ville helt klart gå efter den nye model kom vist i 1998. Efter min
mening en betydelig bedre mc. Har haft en 1995 en ganske udemærket mc men
den
"nye" er klart bedre. Du skal også tænke på den dag den skal sælges igen
flere forhandlere jeg snakkede med var ikke interreseret i at købe den da
den
skulle sælges.håber det kan bruges

hilsen
nicolai

Fra : Vagn Dahl

Dato : 31-03-05 17:53

Hej
Køb du bare den Motorcykel, har selv haft en i 5 år, og kører fantatisk
godt
har ikke kostet noget særlig på den ud over alm. vedligeholdelse. Har nu
købt en GSX 600F ( ny model) der er sommen ikke meget forskel andet en
året.
Og så forresten til mange af de andre, har i ikke andet at lave, en sidde
og
drive fis på NG. Find en anden hobby, Dette her burde være seriøs, men det
er der nogle der ikke er opdraget ordenlig hjemmefra der ikke ved endnu

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Ronni Jensen

Dato : 31-03-05 18:25

"Vagn Dahl" <mobilkilde@mobilkilde.dk> wrote in

> [...]
> drive fis på NG. Find en anden hobby, Dette her burde være seriøs, men
> det er der nogle der ikke er opdraget ordenlig hjemmefra der ikke ved

Hej Vagn.

Hvilke personer hentyder du til, og hvad betegner du som "drive fis"?

Min opfattelse af NG er, at der generelt hersker stor seriøsitet og
hjælpsomhed i indlæggene. Naturligvis kan beskeder være lidt livlige i
sproget, men oftest er det blot sjov og "hverdags-tale", og jeg ville da
syntes det var synd, hvis folk blev alt for stivnakkede..´

--
Med venlig hilsen,

Ronni Jensen
Suzuki GSX 600 F
http://www.dfmc.dk/?id=649

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 31-03-05 21:46

Ronni Jensen wrote:
> [...]
> sproget, men oftest er det blot sjov og "hverdags-tale", og jeg ville da
> syntes det var synd, hvis folk blev alt for stivnakkede..´

TROLL
Den kære vagn er måske den Moulder der blev flammet for et par tråde
siden? - og opførslen er ikke anderledes kan jeg se, og seriøsiteten af
indlæget er til at lukke op og skide i!

Til thomas:
Se dig for den der skal være en meget god forklaring på den betydelige
renovering af pågældende MC !
Find evt en anden GSX-F hvis det er den model du kan lide.

Til Vagn:
PLONK

--
Dun@nt
Kilo SFau's 's is for silver

Fra : Thomas Seehausen

Dato : 01-04-05 07:40

Jeg er stadig interesseret i cyklen jeg spørger ind til, men har samtidig
forelsket mig i en Suzuki GSF 600 Bandit (det er ikke nemt..., men banditten
er nu fræk) og vil derfor også gerne høre jeres vurderinger af disse
motorcykler imod hinanden. Hvilken er bedst?

Fra : Richard

Dato : 01-04-05 16:09

Thomas Seehausen wrote:

> [...]
> er nu fræk) og vil derfor også gerne høre jeres vurderinger af disse
> motorcykler imod hinanden. Hvilken er bedst?

Ja ja, du vil have Suz.

Men hvis du har 60 kkr at købe for så tag dog ned til
<http://customimport.dk/> og se den tilsyneladende velholdte VFR750 fra
'88 til 62.800 (Ref 1451) - indehaveren Peter Hagen er et meget
behageligt menneske at tale med og siges at være til at handle med.

Og så er du fri for at sammenligne to alen ud af et stykke...

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK

Fra : Torben Scheel

Dato : 01-04-05 09:42

Vagn Dahl wrote:

> [...]
> er der nogle der ikke er opdraget ordenlig hjemmefra der ikke ved endnu
LOL - PLONK

--
vh
Torben