Reservedels priser på originale Virago del~
Fra : Hans Møller

Dato : 29-03-05 19:53

Hvor kan man finde sådan noget?
Har en kammerat der skal bruge nogle priser i en forsikringssag på
XV535 Virago fra 1995.

hVh
Hans/NTV
Motorcyklister dør ikke - de bliver slået ihjel

Fra : Kong

Dato : 29-03-05 20:11

http://www.bikebandit.com - men det er fra USA hvilket nok ikke er det
bedste pga billigere priser. Men der skal vel pålægges afgift så måske ok.

Fra : Torben Scheel

Dato : 30-03-05 09:12

Hans Møller wrote:
> Hvor kan man finde sådan noget?
> Har en kammerat der skal bruge nogle priser i en forsikringssag på
> XV535 Virago fra 1995.

Yamaha forhandler?

--
vh
Torben

Fra : Hans Møller

Dato : 30-03-05 10:45

On Wed, 30 Mar 2005 09:12:09 +0100, Torben Scheel
<torben_scheel@hotmail.com> wrote:

>Yamaha forhandler?
Tja det er jeg osse kommet frem til - det findes ikke på nettet. Jeg
talte med en ven i tlf. og han fortalte at det kun er MC forhandlere
der har adgang til at købe originale dele og dermed osse de eneste
der har priserne. Så jeg må til telefonen.....

Tak alligevel

Fra : Rene Joergensen

Dato : 30-03-05 14:50

> [...]

> der har adgang til at købe originale dele og dermed osse de eneste
> der har priserne. Så jeg må til telefonen.....

Jeg ved ikke om den omtalte maskine er derpå, men der er microfischer på
http://parts.yamaha-motor.com/

--
-René

Fra : Brian Larsen

Dato : 30-03-05 16:10

On Wed, 30 Mar 2005 13:50:28 +0000, Rene Joergensen wrote:

> Jeg ved ikke om den omtalte maskine er derpå, men der er microfischer på
> http://parts.yamaha-motor.com/

Og bruger man denne her er der også priser på:
http://www.mrcycles.com/fiche_select.asp?

Det er dog USA priser og nok en del billigere end hvad man kan få delene
til her i Danmark.

--
// Brian Lund Larsen - http://www.dfmc.dk/?id=673