læder jakke ved thansen
Fra : TL1000R

Dato : 28-03-05 18:53

er der nogen her der har noget erfaring med den lææder jakke som thansen har
til 1499 kr

--
Best regards
Thomas TL1000R

Fra : Johnny Johansen

Dato : 28-03-05 19:12

n her der har noget erfaring med den lææder jakke som thansen
> [...]

Jeg har ingen erfaring med Thansens beklædning, men jeg købte min
Alpinestars dragt fra ny på www.ebay.de til 2600 og den var ny. Det er
billigere end hvad Thansen skal ha for et noname sæt. Hvis du gider holde
udkig er der mange penge at spare. Dragten kostede 5500 kr i DK.

Hilsen Johnny

Fra : Johnny Johansen

Dato : 28-03-05 19:14

"Johnny Johansen" <ale@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
holde
> udkig er der mange penge at spare. Dragten kostede 5500 kr i DK.

Så blev det lige slået fast at den var ny:)

Hilsen Johnny

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Anders Christensen

Dato : 28-03-05 19:18

Johnny Johansen wrote:

> [...]
>

> Så blev det lige slået fast at den var ny:)
>
> Hilsen Johnny

> Den har indtil videre sparet mig for at få 66 spam-mails.

Jeg undrer mig lidt over din signatur, jeg ser den rigtig mange steder
på usenet, og der er ingen der kan finde ud af at lave den korrekt, både
for lang og uden "-- " foran.. og sjovt nok kun ved dit ene indlæg
Var det ikke en idé at slå det skidt fra?

--
Mvh Anders Christensen

Fra : Hekto

Dato : 28-03-05 20:03

In article <42484475$0$78281$157c6196@dreader1.cybercity.dk>,
TL1000R4ever@vip.cybercity.dk says...
> er der nogen her der har noget erfaring med den lææder jakke som thansen har
> til 1499 kr

Har kun prøvet jakken i forb. m. udstillingen i Bella.
Kvaliteten af læderet og syningerne så OK ud. Sømmene var lige og
læderet virkede ensartet og med ordentlige ombuk ved ærmerne.
Foret var udtageligt. Man kan købe bukser og jakke i forskellig
størrelse.
Så til prisen virkede den helt fin, og er man ikke mærke-freak, så tror
jeg den modsvarer en dragt tilsvarende til min. 2 gange beløbet.
Ligeledes virkede den i samme kvalitet som de bilige fra Louis.

- overvejer den selv.
--
/Hekto
Ducati Pantah SL/M600 - Cagiva Elefant 650 - Suzuki LS650 Savage

Fra : J. Jørgensen

Dato : 29-03-05 18:12

"TL1000R" <TL1000R4ever@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> er der nogen her der har noget erfaring med den lææder jakke som thansen
> [...]
Hej Thomas
Til alm. orientering.
Jeg købte meget billigt læderudstyr hos den lille Læderhandel i Overgade i
Odense.
Mig have det hele - mig sælge for det halve - og han gjorde det sku'.

Hilsen
Jørgen