GPZ500s generator
Fra : Christian Neess

Dato : 28-03-05 16:21

Er der nogen der ved hvor der er en hugger, eller et sted man kan købe nogle
brugte reservedele.

Min generator er gået i stykker, statoren(eller hvad den spole ting heder)
er som sådan fin nok. Men er delen uden om, der hvor magneterne sidder, der
er magneterne fladet helt/ delvist af.

Nogen der ved hvordan man for fat på sådan en til en rimelig pris, evt´.
begge dele.

Fra : Joachim Schmidt

Dato : 28-03-05 16:48

> [...]
> der er magneterne fladet helt/ delvist af.
>
> Nogen der ved hvordan man for fat på sådan en til en rimelig pris, evt´.

Hej,

Er det dette du søger?
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=10464&item=7964579119&rd=1&ssPageName=WD2V

Kører den ellers fint?

Hilsen Joachim - den tidligere ejer af gpz'en
FZR600R - DT125R

Fra : Christian Neess

Dato : 28-03-05 17:09

Ja det er noget af det jeg mangler. Men mangler også det stykke hvor
magnetorne sidder som rotere rundt om statoren.

Ja den køre faktisk fint. Det enste problem jeg har haft med den er den er
begyndt at slå fra ved 180. Men ved ikke om det kan have noget med at
tændingen ´nok ikke har været ok, når generatoren ikke har virket perfekt.