Der er saltet i København :(
Fra : Ronni

Dato : 28-03-05 09:40

På vej ind fra Malmö lå der noget underligt hvidt stads på motorvejen, og
en lille smagsprøve på bilen bekræftede mistanken - de har fandme saltet!
Der er ingen meldinger på vintertrafik.dk, men ikke desto mindre er der
altså salt på vejene igen, i hvert fald omkring København Øst.

De havde vel noget salt der ikke kunne holde sig til næste år, for der er
da ingen trafikmæssige begrundelser for at udføre saltning.

Øv :(

Fra : K

Dato : 28-03-05 09:57

"Ronni" <ronnih@mailinator.com> skrev i en meddelelse

> De havde vel noget salt der ikke kunne holde sig til næste år, for der er
> da ingen trafikmæssige begrundelser for at udføre saltning.

Lyder ikke realistisk at strø salt bare for at "bruge det"

> På vej ind fra Malmö lå der noget underligt hvidt stads på motorvejen, og
> en lille smagsprøve på bilen bekræftede mistanken - de har fandme saltet!

Gaaahh ...smagsprøve, nej vel ? , små børn putter også alt muligt mærkeligt
i munden

Fra : Ronni

Dato : 28-03-05 11:46

K wrote:

> Lyder ikke realistisk at strø salt bare for at "bruge det"

> Gaaahh ...smagsprøve, nej vel ? , små børn putter også alt muligt mærkeligt
> i munden

Tak for din respons.
Desværre indeholder den hverken relevant eller saglig information, hvorfor
den ikke vil komme i betragtning til "Årets Indlæg".

:P

Fra : K

Dato : 28-03-05 20:28

"Ronni" <ronnih@mailinator.com> skrev i en meddelelse

> Tak for din respons.
> Desværre indeholder den hverken relevant eller saglig information, hvorfor
> den ikke vil komme i betragtning til "Årets Indlæg".

Nå, du er i live endnu ...ja så har det jo nok været salt du smagte på

Mig ...årets indlæg ...nej tak, så hellere lade Libresse komme i betragtning

Fra : Kenneth Østrup

Dato : 28-03-05 10:24

Ronni wrote:
> [...]
>
> De havde vel noget salt der ikke kunne holde sig til næste år, for der
> er da ingen trafikmæssige begrundelser for at udføre saltning.

Sikke noget svineri :(

Glæder mig til jeg bliver færdig med min MC så jeg atter kan komme ud og
køre - men er nu glad for ikke at have mulighed for at udsætte den nye
udstødning for saltet :)

Med venlig hilsen
Kenneth Østrup - <http://blog.riskoger.net/>

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 28-03-05 15:55

Ronni wrote:

> Der er ingen meldinger på vintertrafik.dk, men ikke desto mindre er der
> altså salt på vejene igen, i hvert fald omkring København Øst.

Og som jeg tidligere har fremført: Lad være med at stole blindt på
vintertrafik.dk. Sidste forår så jeg saltvogne køre forbi mit vindue op
til flere gange uden at vintertrafik.dk har rapporteret om saltning! :-|

--
Tony
Fazer 1000 o>'o

Fra : Schlæger

Dato : 28-03-05 16:31

Tony Lorentzen wrote:

> Og som jeg tidligere har fremført: Lad være med at stole blindt på
> vintertrafik.dk. Sidste forår så jeg saltvogne køre forbi mit vindue op
> til flere gange uden at vintertrafik.dk har rapporteret om saltning! :-|

Ja - for Vejdirektoratet har vel ikke meget viden om lokal saltning i det
indre Køwenhavnstrup.

Mch Schlæger