God oplevelse med Mr. Dyno. ;-)
Fra : Psycho Cowboy

Dato : 27-03-05 13:06

Hej NG,

I onsdags, da jeg var på vej i sommerhus for at holde lidt ferie, ringede
Ove Pedersen (Mr. Dyno) til mig og spurgte, om jeg stadig ville have rullet
min ged, for så ville han gerne gøre det for mig her engang, når jeg havde
tid.
Det er sq service oven på den tidligere omtalte lille misforståelse her
først i marts, så du får selvfølgelig chancen for at vise hvad du kan Ove.
Glæder mig til at se hvordan geden tér sig på det nye felt!.

Syntes lige jeg ville reklamere lidt for det flinke tilbud.

--
Psycho Cowboy
Suzuki GSX-R 600 - sover ZZ

Fra : Moller

Dato : 29-03-05 12:37

Psycho Cowboy wrote:
> [...]
> Glæder mig til at se hvordan geden tér sig på det nye felt!.
>
> Syntes lige jeg ville reklamere lidt for det flinke tilbud.

   Glææææd dig ;) Banditten er ude nu, og det som Ove gjorde inden den
blev staldet op har virkelig peppet den op... fy for satan den er blevet
ond på gassen, uden at det går ud over morfar kørslen.

   Men fuck man er rusten, jeg tør ikke gi mere en 1/4 gas før jeg er i
3-4 gear og tankerne er hele tiden på om der nu er glat pga. de lavere
grader osv. Næste år må jeg få kørt noget vinterkørsel igen, kan ik
klare at holde 2-3 mdr. pause.

--
VH
Lars Molnit

Fra : Mikael N

Dato : 29-03-05 14:00

Hej Lars hvad måtte du slippe i pris ??

Mikael

Fra : Moller

Dato : 29-03-05 15:15

Mikael N wrote:
> Hej Lars hvad måtte du slippe i pris ??

   Ene kunde i biksen med kanon kunde pleje, og meget omhyggelig justering
af en lidt for meget modificeret MC. Fra kl ca. 9 til og med 15.30 + et
Dyno Jetkit... pris 4600Kr. med moms og det hele. Det var en dyre tur
for min maskine end normalt, da den virkelig gav problemer, og selv om
jeg er 100% tilfreds var Ove ikke helt tilfreds, da han ikke helt kunne
bedømme om bundtrækket var helt som det skulle(noget med at mine gixxer
knaster æder en stor del bund).

   Men når man tænker på at jeg er en af de besværlige kunder som bore
underlige huller i filterkassen, ændre filter, knaster, potte, tændings
advancer... samt levere den med ikke standard Pilot jets osv. så må man
sige han virkelig tog kampen op :) Og for det ik sku være nok, er jeg
nysgerig og spørger om ALT hvad han laver, hvorfor han gør dit og dat ud
fra målingerne osv.

--
VH
Lars Molnit