køre gutter/gutinder i og omkring mal
Fra : Thomas Løjmann Jørge~

Dato : 26-03-05 23:11

Hej folkens,

Tænkte på om der er nogle herinder der kunne tænke sig en at køre lidt
med ind i mellem omkring malmö (eller, generalt i skåne området) når
vejret og tiden er til det?

Bor selv i malmö, er ikke medlem af nogle af de klubber der findes her -
har set på flere af dem men er fortsat ikke medlem...

Søger nogle at trille lidt rundt med i skåne og nyde det hele lidt.

Lad mig høre fra jer :)

/Thomas

Fra : Susanne & Jesper Mik~

Dato : 27-03-05 12:32

"Thomas Løjmann Jørgensen" <lojmann@lojmann.dk> skrev i> Tænkte på om der er
nogle herinder der kunne tænke sig en at køre lidt
> med ind i mellem omkring malmö (eller, generalt i skåne området) når
> vejret og tiden er til det?

Kender du www.sporthoj.com ? Et udmærket svensk forum, omend kun for
sportscykler, hvor du garanteret kan finde nogle at køre sammen med.

--
Hilsen Susanne

Fra : Thomas Løjmann Jørge~

Dato : 27-03-05 12:51

Susanne & Jesper Mikkelsen wrote:
<snip>

> Kender du www.sporthoj.com ? Et udmærket svensk forum, omend kun for
> sportscykler, hvor du garanteret kan finde nogle at køre sammen med.

Tak for det, den vil jeg kigge på :)

/Thomas

Fra : Ronni

Dato : 27-03-05 18:47

Thomas Løjmann Jørgensen wrote:

> Tænkte på om der er nogle herinder der kunne tænke sig en at køre lidt
> med ind i mellem omkring malmö (eller, generalt i skåne området) når
> vejret og tiden er til det?

Jeg bor i Malmö, og kunne sikkert godt lokkes med
Hvad kører du på, og hvordan er din kørestil?

//Ronni

Fra : Thomas Løjmann Jørge~

Dato : 28-03-05 14:10

Ronni wrote:

> Jeg bor i Malmö, og kunne sikkert godt lokkes med
> Hvad kører du på, og hvordan er din kørestil?

Jeg kører på en GPX750R fra 87 :)

Jeg er til lidt af det hele, er dog ret ny (haft kort i 3-4 år, men
først fået MC for en måned siden) i trafikken på MC, så at finde mig med
200 km/t på motorvejen gør man ikke!

/T