Nybagt
Fra : Niels Munk

Dato : 26-03-05 13:53

..... Ejer :)

Hej NG!

Så kom man hjem efter en næsten 2000km lang køretur,
med skønheden i god behold :) Hun blev hentet tæt ved
Dresden, og "mann i æ tynde", hvor skilter de dårligt dernede!

Yep! Jeg er nybagt MC-ejer for 1. gang.
1. stk Suzi GSX 750 F blev det til.
Hun har gået 24000km, blev født i 90 og har ikke én eneste
ridse!

1500Euro måtte jeg slippe, Hvilket er helt forfærdeligt billigt
for en cykel i hendes stand.

Hun kører som en drøm på prøveplader, mon ikke også hun
også gør det på rigtige plader, når jeg en gang skal til at slås
med T&S? ;)

Ville bare lige dele glæden :)

/Niels Munk

Fra : Richard

Dato : 26-03-05 17:01

Niels Munk wrote:

> Hun kører som en drøm på prøveplader, mon ikke også hun
> også gør det på rigtige plader, når jeg en gang skal til at slås
> med T&S? ;)

Tillykke med krikken - slagsmålet med T&S kan du begrænse ved at
forberede dig godt. Indsaml markedspriser, hidtidige vurderinger og om
muligt data så du kan sammenligne allerede vurderedes med din egen
cykels stand. Så er du oven på og kan argumentere for en lavere
vurdering, hvis det skulle blive nødvendigt

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK