Surt
Fra : kc

Dato : 26-03-05 10:56

Øv hvor er jeg misundelig, på jer der er ude og køre

Motorcyklen står i kælderen og er ikke lige til at tage frem, og jeg får
gæster til spisning og skal sidde inde og kigge ud på det gode vejr, det er
da heldigvis gode venner og der er masser af pilz så det går nok alligevel.
Pas på jer selv og bilisterne.

Hilsen fra misundelige KC

Fra : K

Dato : 26-03-05 11:12

"kc" <sibm@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> gæster til spisning og skal sidde inde og kigge ud på det gode vejr, det
> er da heldigvis gode venner og der er masser af pilz så det går nok

jammer ...jammer

kom så igang med at gøre den mc klar, så du kan komme ud at køre, bed
gæsterne om at konfirmere de pilsnere og mad selv ( hvis det er gode venner
så forstår de at du skal ud at køre istedet ...tihih )

Fra : kc

Dato : 26-03-05 11:22

> kom så igang med at gøre den mc klar, så du kan komme ud at køre, bed
> gæsterne om at konfirmere de pilsnere og mad selv ( hvis det er gode
> venner så forstår de at du skal ud at køre istedet ...tihih )

PIV PIV
Så gode venner er de heller ikke
kc

Fra : Anders Christensen