Yahoooooo den er for fed!!!
Fra : Jannick Andersen

Dato : 25-03-05 17:36

Som skrevet i en tidligere tråd har jeg gået længe og overvejet,
hvilket køb det skulle ende med. Valget faldt efter moden overvejelse
på en Honda, og nej jeg er ikke bøsse Tirsdag skyndte jeg mig ned
på motorkontoret, købte en prøveplade og lå bare og drønede rundt hele
dagen.
Den kører jo bare super godt og er væsentlig hurtigere end den gamle
cb500. Var lige ved at blive overrasket et par gange.

Tak for råd og vejledning til jer alle, vi ses bestemt derude...

http://www.dfmc.dk/gallery.asp?gid=1050

Jannick

Fra : Torben Scheel

Dato : 25-03-05 19:19

Jannick Andersen wrote:
> [...]
> cb500. Var lige ved at blive overrasket et par gange.
>
> Tak for råd og vejledning til jer alle, vi ses bestemt derude...

Jeps - farmands cykel er bestemt fed

--
vh
Torben

Fra : Schlæger

Dato : 25-03-05 19:34

Torben Scheel wrote:

> Jeps - farmands cykel er bestemt fed

..... og der mangler vel bare en taleboble på "familiebilledet" med
teksten: "Når jeg bliver stor, vil jeg være en Yamaha ....."

Mch Schlæger

Fra : Michael K. S.

Dato : 26-03-05 01:02

On Fri, 25 Mar 2005 19:19:03 +0100, Torben Scheel
<torben_scheel@hotmail.com> wrote:

>Jeps - farmands cykel er bestemt fed

Fed er ikke ordet, jeg har set traktorer der var mindre - Nåh ja, det
kan jo være at farmands volumen heller ikke er helt lille og at han
derfor har behov for sådan en hjuldamper for at slæbe det...eller at
han bare _er_ til den slags

Tillykke med vingen Jannick, husk nu at gi' farmand en chance for at
følge med når i er ude at trille, han _har_ trods alt sat dig i
verden....

Mindst een CBR må man ha'....

--
-Michael

Fra : Michael K. S.

Dato : 26-03-05 12:06

On 25 Mar 2005 16:35:38 GMT, Jannick Andersen <jannick@direkte.org>
wrote:

>Valget faldt efter moden overvejelse
>på en Honda, og nej jeg er ikke bøsse

Det er vist muligvis en skrøne, derimod er det ret sikkert at Homo'da
elsker Homo'da - Se selv her hvor storesøster giver lillesøster et
farvelkys inden hun forlader husholdningen :

http://62.79.120.117/HondavsHonda.jpg

--
-Michael

Fra : Mikkel Hansen

Dato : 29-03-05 00:01

Jannick Andersen wrote:
> [...]
> cb500. Var lige ved at blive overrasket et par gange.
>
> Tak for råd og vejledning til jer alle, vi ses bestemt derude...

Yep. En af fedeste cykler nogensinde Tillykke.