Hvor faen...
Fra : Guru

Dato : 25-03-05 10:31

Hvor sidder dæksel til oliefilter på en '85 GS 450?
Tak for svar! :)

Fra : Hekto

Dato : 25-03-05 11:18

In article <d20lo1$2orl$1@newsbin.cybercity.dk>, ingen@mail.her says...
> Hvor sidder dæksel til oliefilter på en '85 GS 450?
> Tak for svar! :)

Foran, stjerneformet og med 3 skruer. Husk at regøre først!!!
--
/Hekto
Ducati Pantah SL/M600 - Cagiva Elefant 650 - Suzuki LS650 Savage

Fra : Armand

Dato : 25-03-05 11:42

Hekto wrote:
> In article <d20lo1$2orl$1@newsbin.cybercity.dk>, ingen@mail.her says...

> Foran, stjerneformet og med 3 skruer. Husk at regøre først!!!

Rundt med stjerneformede ribber, it is!

Husk at bruge skraldenøgle til at løsne bundproppen med!

--
Armand

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 25-03-05 16:56

Armand <armand@mc-chaufforerne.dk> skrev i

> Husk at bruge skraldenøgle til at løsne bundproppen med!

Yepper, og husk at stille skraldenøglen til at trække venstreom

--
Mxtfzsh - http://dfmc.dk/arne_lorenzen

Fra : Hekto

Dato : 25-03-05 17:27

In article <Xns9624AC7FF20Calonospamdkfritidmot@62.243.74.162>,
alo@nospam.dkfritidmotorcykel.dk says...
> Yepper, og husk at stille skraldenøglen til at trække venstreom

Ja, den ER set før!!!! =

'Hej skat'! Siger veninden til vennen der sidder overskrævs på cyklen.
'Er det denne vej jeg skal dreje?' ... nej det var det IKKE, når man så
det nedefra!
--
/Hekto

Ducati 600SL Pantah - Suzuki LS650