Lifan LF 150-22
Fra : Casper

Dato : 24-03-05 23:28

Hej
Faldt over nedenstående link.
Er der noget der kender til den.
Hilsen Casper
http://www.lifan.dk/site/Lifan/Produkter/LF150-22/Tekniske_data/

Fra : KubikH

Dato : 25-03-05 14:34

"Casper" <capstardk@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:42433ede$0$73731$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> Hej
> Faldt over nedenstående link.
> Er der noget der kender til den.
> Hilsen Casper
> http://www.lifan.dk/site/Lifan/Produkter/LF150-22/Tekniske_data/

Der blev tidligere i DK, solgt nogle Geelyer, der var magen til.
De går vist egentlig fint nok, men finish / holdbarheden af denne, matcher
prisen.

Mvh
Niels

Fra : Carsten

Dato : 25-03-05 15:11

Casper wrote:

> Hej
> Faldt over nedenstående link.
> Er der noget der kender til den.
> Hilsen Casper
> http://www.lifan.dk/site/Lifan/Produkter/LF150-22/Tekniske_data/

De kører med samme motor som Geely Puma, Geely Prince og Jinlun.
Der er selvfølgelig forskel på en Lifan til 17.000 og en Honda CBR 125
til 30.000 kr, men hvis man er indstillet på at skulle være mere efter den
med både pudseklud og værktøjsættet, er den vel fin nok, Olieskift på
Geely hver 1000 km der kan så kun være 1 ltr så det er jo til at overkomme.
Men de fleste bliver dog hurtig træt af de få heste på en så lille MC.
Jeg har selv haft flere små MC og været godt tilfreds, så det er et
spørgsmål om hvor store forventninger man har.
Mvh Carsten

Fra : Casper

Dato : 25-03-05 17:13

"Carsten " <bcwhb@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Jeg har selv haft flere små MC og været godt tilfreds, så det er et
> spørgsmål om hvor store forventninger man har.
Hej
Jeg kommer fra at køre 45 knallert til mc. Skal bare have en god maskine til
at starte på til en 15-20000 kr og så faldt jeg over denne. Kan godt lige
designet og så er den jo ny
Mon de er neddroslet på en eller anden måde!!!
Hilsen Casper

Fra : Carsten

Dato : 25-03-05 18:20

Casper wrote:

> [...]
> designet og så er den jo ny
> Mon de er neddroslet på en eller anden måde!!!

Jeg tvivler på at de er droslede, det er en gl.dags motorkonstuktion
med stødstang og 2 ventiler, der er dog nogle der mener at KN filter
istedet for det orig. luftfilter skulle gi lidt ekstra HK, men det
er jo nok begrænset hvad det kan gi.
Så det ender nok med at du må leve med de få HK den er født med eller
finde en lidt større brugt Japaner i stedet.
Mvh Carsten

Fra : Ulvir

Dato : 25-03-05 16:15

Casper wrote:
> Hej
> Faldt over nedenstående link.
> Er der noget der kender til den.
> Hilsen Casper
> http://www.lifan.dk/site/Lifan/Produkter/LF150-22/Tekniske_data/

Kinas største privat motorcykel producent. Honda er pissesur på dem...

Se: http://www.chinadaily.com.cn/english/doc/2004-06/03/content_336280.htm