Forslag til trilletur fredag?
Fra : Aragorn Elessar

Dato : 24-03-05 12:32

Dav i gruppen.

Nogen forslag til en stille trilletur fredag?
Gerne naturskønne områder.
Starten går fra Skovlunde.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Peter Z

Dato : 24-03-05 14:54

"Aragorn Elessar" <aragornDK@gmailTIGERDYR.com> wrote in news:nCx0e.81
$ox4.34@news.get2net.dk:

> Dav i gruppen.
>
> Nogen forslag til en stille trilletur fredag?
> Gerne naturskønne områder.
> Starten går fra Skovlunde.
>
> Venlig hilsen
>
> Aragorn_DK

har selv tænkt på det samme
jeg overvejer at stikke næsen forbi ålekistevej for at se hvad der er ved
de der italiener

derudover er der jo hele nordsjælland der bare venter på at blive kørt
fladt

kommer fra herlev

Peter Z

Honda CBF 600 SA

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 24-03-05 15:47

"Peter Z" <not@validt.com> wrote in message
> [...]
> de der italiener
>
> derudover er der jo hele nordsjælland der bare venter på at blive kørt

Hej Peter.

Tro mig, vi *har* prøvet at trille Nordsjælland fladt, det har sgu ikke
hjulpet endnu...så vi må nok hellere trille lidt mere!
Jeg er såmænd kun bagsædepassager (stadigvæk...) og amatør-mc-fotograf...er
en R1200ST i overkanten for sårn en bette en som mig??? *blid undren*
Nå, den har jeg alligevel ikke råd til, så bare rolig!
Det er så bimmerpiloten der bestemmer tur og længde, selv om han er åben for
forslag.
Må hellere pudse køredragten og ordne klaphatten, det er jo årets første tur
for os. Jeg glæder mig som et bette barn til juleaften! *hophophop* *G*
Hvis I render ind i to galninge med hvide klaphatte på en sort BMW K75RT, er
det bare os - vi er ganske fredelige, omend ret støjende til tider - af
grin!
Naturskønne køreruteforslag søges.

Hej og tak fra

Aragorn_DK i forårshumør.

--
=================
www.welles.dk

Fra : Peter Z

Dato : 24-03-05 17:13

forslag hvis i ikke vil med til åbent hus :-/ ( som også er der lørdag ! )

over jølund til munkholmbroen

Peter Z

Honda CBF 600 SA

Fra : Peter Z

Dato : 24-03-05 17:16

vi kan jo mødes på "staalen" ca. 10.15
Jeg skal aligevel have tanket

Peter Z

Honda CBF 600 SA

Fra : Peter Wolff

Dato : 24-03-05 22:48

Det var tidligt - Hvad med kl. 11:15?? Jeg skal lige forbi vanløse og hente
maskinen først.

Wolff

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 25-03-05 23:11

"Aragorn Elessar" <aragornDK@gmailTIGERDYR.com> wrote in message

> [...]
er
> det bare os - vi er ganske fredelige, omend ret støjende til tider - af

En kort historie herfra:
Vi fik trillet ca. 130 km. i dag med start kl. 12.
Ballerup-Langelinie (kaffe og is)-Helsingør (biksemad med det
hele)-Langelinie (solnedgang og BMW-snak)- Skovlunde blev ramt ca. kl. 2030.
Nullers bimmer runder de 200.000 km. om ca. 97 km. - og den kører så godt
som aldrig før.
Så burde der være 150-200.000 km. tilbage før evt. hovedrep./motorskift, så
burde den kunne lidt igen.
Ikke ringe af en tidligere etat-raket!
Må hellere humpe i seng med hold i nakken, har kramper og er øm allevegne -
plus et *meget* saligt bredt smil om munden!
Kan man købe pinlock-visirer til BMW system 4-klaphatte hos den der tyske
forhandler I alle bruger?
Pyt, tjekker det selv...trat.

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Richard

Dato : 25-03-05 23:53

Aragorn Elessar wrote:

> Kan man købe pinlock-visirer til BMW system 4-klaphatte hos den der tyske
> forhandler I alle bruger?

Ellers har din BMW-forhandler sikkert et originalt BMW to-lags visir -
bruger det selv. Det holder fint dugfrit, men fortegner lidt langs
inderlagets overkant, så du skal lige lære at bedømme afstande til
rabatten, inden du styrer for vildt i kurverne igen

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 26-03-05 10:55

"Richard" <rpaderichard@netscape.net> wrote in message

> [...]
> inderlagets overkant, så du skal lige lære at bedømme afstande til
> rabatten, inden du styrer for vildt i kurverne igen

Hej Richard.

Som tidligere nævnt i tråden er det nu ikke mig der er pilot på bimmeren,
men det kommer forhåbentlig, nu jeg endelig er kommet i gang med at arbejde.
Så nu skal jeg bare have tjent nogle penge!
Men tak for tippet da, det er værd at huske.

Venlig hilsen

Aragorn_DK - snottet af at køre med åbent visir hele dagen i går.

--
=================
www.welles.dk

Fra : Peter Wolff

Dato : 24-03-05 15:08

"Aragorn Elessar" <aragornDK@gmailTIGERDYR.com> wrote in message
> Dav i gruppen.
>
> Nogen forslag til en stille trilletur fredag?
> Gerne naturskønne områder.
> Starten går fra Skovlunde.
>
> Venlig hilsen
>
> Aragorn_DK
>
> --
> www.welles.dk
> www.bmwmc.dk
> www.furnituretiger.dk

Hvad siger Vejrudsigten? Jeg er game, hvis der ikke er udsigt til regn.

Hvad tid/sted?

Wolff