Mål på Suzuki GSX 250
Fra : Ole Axelsen

Dato : 23-03-05 21:33

Hej

Jeg skal i påsken til nordjylland og hente en Suzuki GSX 250 SE fra 1984,
jeg har købt. Nu er jeg jeg i tvivl, om den kan være på min trailer. Er der
ikke lige en der kan oplyse, hvor lang sådan en cykel er. Min trailer er med
høje sider, så jeg har brug for et mål, hvor alt er målt med

--
Ole Axelsen. (5771)
Der er fejl i min mailadresse.

Fra : Brian Sørup

Dato : 23-03-05 21:36

"Ole Axelsen" <oleaxelsen@privat.dk-k> skrev i en meddelelse
> [...]
med
> høje sider, så jeg har brug for et mål, hvor alt er målt med

Ifølge MC-Revyen *1985* er en GSX 250 ES 2010mm i totallængde.
--
Brian Sørup
Honda VF 500 F2

Fra : Ole Axelsen

Dato : 23-03-05 21:50

"Brian Sørup" <camaroFJERNpower454@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Ole Axelsen" <oleaxelsen@privat.dk-k> skrev i en meddelelse

> Ifølge MC-Revyen *1985* er en GSX 250 ES 2010mm i totallængde.

Mange tak for hurtigt svar. Når du nu har så let ved det, kan du så evt også
finde en Yamaha RD 125 LC årg. 1986? Jeg har nemlig kørt med sådan en på
traileren, men den kunne kun lige være der. Så det ville være fint med målet
til sammenligning. Jeg har selv en ide om, at den nok var lidt kortere.

Fra : Brian Sørup

Dato : 24-03-05 08:07

> [...]
målet
> til sammenligning. Jeg har selv en ide om, at den nok var lidt kortere.

En RD 125 er 30mm kortere end GSX'eren.
--
Brian Sørup
Honda VF 500 F2 - 2080mm

Fra : Ole Axelsen

Dato : 24-03-05 08:26

> 1984,

> også

> En RD 125 er 30mm kortere end GSX'eren.

Mange tak for det. Så er sagen afgjort. Den skal kunne være der.