Sunowich 1420
Fra : jacob andreassen

Dato : 22-03-05 15:14

Jeg har lige købt den, men af umulige forklarlige årsager virker det 6 gear nu???

Ved du hvad orininal gearing er ???

Vh. Jacob Andreassen

Fra : Per Thoft Kærsgaard

Dato : 22-03-05 15:19

hvad har du købt?

f siger jo ikke så meget !!

Fra : martin

Dato : 23-03-05 07:46

"Per Thoft Kærsgaard" <thoft79@hotmail.com> wrote in message
> hvad har du købt?
>
> f siger jo ikke så meget !!
>

> "jacob andreassen" <jacob.andreassen@mail.dk> skrev i en meddelelse

mon ikke det er den suki fire linier nede ???

Fra : Lars T. Thomsen

Dato : 23-03-05 09:48

jacob andreassen wrote:
> Jeg har lige købt den, men af umulige forklarlige årsager virker det
> 6 gear nu???

Umulige forklarlige årsager?! - Indrøm det bare, at du er lige så dårlig til
at tælle, som jeg er!

Hilsen
Lars

Fra : Hekto

Dato : 23-03-05 12:22

In article <42412d51$0$239$14726298@news.sunsite.dk>,
oz0ltt@ofir.deltakilo says...
> Umulige forklarlige årsager?! - Indrøm det bare, at du er lige så dårlig til
> at tælle, som jeg er!

- eller det der sad i klemme, er faldet ned i bundkarret igen! =
--
/Hekto
Ducati Pantah SL/M600 - Cagiva Elefant 650 - Suzuki LS650