Esbjerg-træf skærtorsdag
Fra : Olesen

Dato : 21-03-05 18:14

Esjberg skærtorsdag.

Ca. 2500 motorcykler mødes på torvet
i Esbjerg som sædvanlig.

Kommer i ??

Fra : Thomas Jensen

Dato : 21-03-05 18:30

Olesen wrote:
> Esjberg skærtorsdag.
>
> Ca. 2500 motorcykler mødes på torvet
> i Esbjerg som sædvanlig.
>
> Kommer i ??

Det var planen, hvis vejret holder, men ser positivt ud.

mvh

Thomas Jensen
FZ6S ´04

Fra : M. Hoey

Dato : 21-03-05 20:25

> Esjberg skærtorsdag.
>
> Ca. 2500 motorcykler mødes på torvet
> i Esbjerg som sædvanlig.
>
> Kommer i ??

Vi kommer, Squish og jeg.....

Mvh.

M. Hoey
GT750A
http://www.dfmc.dk/?id=355

Fra : Myrhøj

Dato : 21-03-05 21:29

Olesen wrote:

> Esjberg skærtorsdag.

> Ca. 2500 motorcykler mødes på torvet
> i Esbjerg som sædvanlig.

> Kommer i ??

Jepper, vi kommer

Myrhøj
(der med vejrgudernes hjælp har lokket fruen med)

Fra : Jesper Gadegaard

Dato : 21-03-05 21:53

Olesen wrote:
> Esjberg skærtorsdag.
>
> Ca. 2500 motorcykler mødes på torvet
> i Esbjerg som sædvanlig.
>
> Kommer i ??

Jada..
Har endag købt ny(brugt) MC til lejligheden og har kun været ude og køre
meget få gange på den indtil nu... Glæder mig som en lille purk der
har fået lov til at røre ved bryster for første gang..

Fra : Hans Møller

Dato : 21-03-05 22:32

On Mon, 21 Mar 2005 18:13:33 +0100, "Olesen" <olesen@jubiipost.dk>
wrote:

>Esjberg skærtorsdag.
>
>Ca. 2500 motorcykler mødes på torvet
>i Esbjerg som sædvanlig.
>
>Kommer i ??

Selvføljelig kommer vi - hele klubben.

hVh
Hans/NTV
Motorcyklister dør ikke - de bliver slået ihjel

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 21-03-05 22:57

Olesen wrote:
> Esjberg skærtorsdag.
>
> Ca. 2500 motorcykler mødes på torvet
> i Esbjerg som sædvanlig.
>
> Kommer i ??

jow jow
a øhh ve vær der do

--
Dun@nt
Kilo SFau's 's is for silver

Fra : Jes Vestervang

Dato : 21-03-05 23:03

"Olesen" <olesen@jubiipost.dk> writes:

> Esjberg skærtorsdag.
> Ca. 2500 motorcykler mødes på torvet i Esbjerg som sædvanlig.
> Kommer i ??

Jep. Jeg regner også med at tage på rundturen hos forhandlere i
Horsens, Vejle og Kolding (med politieskorte og det hele). Det var
ganske hyggeligt sidste år... og så var der gratis rundstykker
--
mvh Jes Vestervang @ FZS600 & DT125R

Fra : J. Jørgensen

Dato : 22-03-05 08:58

"Jes Vestervang" <jes.vestervang@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> Horsens, Vejle og Kolding (med politieskorte og det hele). Det var
> ganske hyggeligt sidste år... og så var der gratis rundstykker

Hej Jens
Den rundtur, du der omtaler - hvad tid på dagen foregår det?
Jørgen

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 22-03-05 09:07

J. Jørgensen wrote:
> "Jes Vestervang" <jes.vestervang@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Hej Jens
> Den rundtur, du der omtaler - hvad tid på dagen foregår det?
> Jørgen

24. marts MC-Fællestur til mc Road Riders arrangementet. Kaffe og
rundstykker hos CVP i Horsens. Kl. 10 køres til KS motor i Vejle som er
vært med en kop kaffe. Kl. ca. 11.20 køres til Mini motors i Kolding,
hvor der holdes en større pause, der kan købes pølser og sodavand. Kl.
12.45 sætter vi kursen mod det endelige mål. Turen vil forgå i et tempo,
hvor alle kan være med. Mc'er på prøveplade og folk uden hjelm bør blive
hjemme. Der kræves ikke tilmelding til arrangementet. Info: Peter, tlf.

Dun@nt
Kilo SFau's 's is for silver
http://www.dfmc.dk/?id=223
DMCN #745

Fra : J. Jørgensen

Dato : 22-03-05 20:14

""J.C.Kløve"" <DunantFJERN@X.mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> alle kan være med. Mc'er på prøveplade og folk uden hjelm bør blive
> hjemme. Der kræves ikke tilmelding til arrangementet. Info: Peter, tlf.

Hej Jens
Jeg kommer fra Odense og kunne godt tænke mig at følges med jer fra Kolding.
Jeg vil være hos Mini Motors når i ankommer.
Adressen er det Låsbygade 75 i Kolding?

Hilsen
Jørgen

Fra : Ukendt

Dato : 22-03-05 23:40

> [...]
Kolding.
> Jeg vil være hos Mini Motors når i ankommer.

ja det er i låsbygade. men jeg ved ikke om det er nr 75

Michael

Fra : Edvard Korsbæk

Dato : 22-03-05 08:54

On Mon, 21 Mar 2005 18:13:33 +0100, Olesen wrote:

> Esjberg skærtorsdag.
>
> Ca. 2500 motorcykler mødes på torvet
> i Esbjerg som sædvanlig.
>
> Kommer i ??

Gad vide om de når at fjerne skøjtebanen.
I søndags var den stadig en stor klump is

Edvard (Fra st. Darum, der ligger lidt syd for Esbjerg)