køre køre køre
Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 20-03-05 18:27

Det lykkedes at overtale Kløve til at køre i dag
Hu hej hvor er det koldt for fingrene, men sååå fedt -
Nu mangler der kun880 km til 1. service

--
Dun@nt
Kilo SFau's 's is for silver

Fra : S.G

Dato : 20-03-05 18:35

De har saltet hele fyn.. HULK!

Fra : Stefan

Dato : 20-03-05 18:42

Det er ikke god...
Flyt til Jylland her har de ikke gjort det i nu !

http://www.vintertrafik.dk/start.asp?file=contentsaltning

--
Med V Hilsen
Stefan Sørensen

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Moller

Dato : 20-03-05 18:50

Stefan wrote:
> Det er ikke god...
> Flyt til Jylland her har de ikke gjort det i nu !
>
> http://www.vintertrafik.dk/start.asp?file=contentsaltning

   Yes, der har ikke saltet de sidste 2 dage mellem mig og mit arbejde ;)
whiiii... så skal den sgu hentes, nu er spørgsmålet bare hvor hurtigt
kan lydmuren få den trillet udenfor så jeg kan starte og køre på den :)

--
VH
Lars Molnit

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 20-03-05 19:02

Stefan wrote:
> Det er ikke god...
> Flyt til Jylland her har de ikke gjort det i nu !

Har kysset frøknen flere gange for at tjekke "salt level", barometeret
siger "0" hun smagte ikke spor af salt

Nu må vi håbe de der vejmænd kan holde nallerne af saltbøsserne frem til
og i påsken!

- - - - - - -

// ..hun vile have den i påsken... men hvor helvede sidder påsken?//

--
Dun@nt
Kilo SFau's 's is for silver

Fra : K

Dato : 20-03-05 19:05

om så jeg skulle køre i -20 gr. frost uden handsker, så ville mit største
ønske for tiden være at besidde en SV1K ....det gør det ikke bedre at en
arb. kollega nu har en også ....tårerne triller på kinden ....

men thumbs up til jer der har erhvervet sådan en fætter, SV'en er for fed

V.H K

Fra : André T.

Dato : 20-03-05 23:56

> Det lykkedes at overtale Kløve til at køre i dag
> Hu hej hvor er det koldt for fingrene, men sååå fedt -
> Nu mangler der kun880 km til 1. service

Fik oz dyret ud for første gang i dag... Så nu jeg har kun 985km til 1.
service... ;-D

Brrrrrrr..... Det var sq koldt.... Men FUN...

¨¨°º© http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=434 ©º°¨¨
© Bow Wow Wow Yippi Yo Yippy Yay ©