GRØN Kawa ZX6R 636 Stjålet i skovlunde..
Fra : Kasper Friis

Dato : 19-03-05 13:09

Så sket det, skulle have min MC ud fra kælderen idag, og da jeg kommer
derned er låsen klippet over, og cyklen er væk.. hvilken skuffelse..
HVORDAN, hvem vidste den stod der, Nå gider ikke længere tænke over hvordan
og hvem , eller hvilket besvær de må have haft med at få den ud, eftersom
jeg var nød til at tage det meste af for partiet af kælderrummet for
overhovet at få den derind.. Men væk er den, de har ikke kunne køre den væk
for der er ikke noget batteri på den og de skal også have brudt start
spærren først, men de har vel taget den i en vare vogn, Den er stjålet
mellem den 6/3 og den 18/3.

hvis nogen har set nogen idioter køre eller slæbe på en Kawa grøn ZX6R 636
2004, i skovlunde (storkbh) med Nrplade EV10425, Så må de gerne kontakte mig
på 24682673..

Fra : Johnny Johansen

Dato : 19-03-05 18:30

"Kasper Friis" <Kasper.friisFJERN@lundebjergnet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
636
> 2004, i skovlunde (storkbh) med Nrplade EV10425, Så må de gerne kontakte

hold kæft det er surt Kasper :(
Hvor bor du henne? I lejlighed eller hus?
Hvis du bor i eget hus må det være nogen som ved den stod dernede.

Hilsen Johnny

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Kasper Friis

Dato : 19-03-05 18:44

> hold kæft det er surt Kasper :(
> Hvor bor du henne? I lejlighed eller hus?
> Hvis du bor i eget hus må det være nogen som ved den stod dernede.
>
> Hilsen Johnny

Jeg bor i lejlighed, men så vidt jeg ved var der ikke nogen ud over vores
familer som vidste den stod der, men men, man kan kigge ind gennem nogen
huller i toppen af rummet og se hvad der står, den var så dækket af et
lagen, men det kræver ikke mange hjerneceller at se der står noget på 2
hjul, og hvis de folk så har set en grøn kawa stå uden foran opgangen hele
sommeren så ved de det jo, det ser ud som om de er gået ind, og kigget, også
har kastet alle de ting som stod i vejen ind i det tomme rum ved siden af og
gået igen, også kommet tilbage senere for at tage den, for de ting stod i
rummet ved siden af, med resten af låsen siddene på døren, eller havde de
vel bare kastet de ting på gangene i rummet, måske de først troede det var
en 45 knallert, også fandt ud af det var noget større men at de ikke kunne
få den afsted fordi skivebremselåsen var på, også er nok kommet tilbage
senere med en varevogn og taget den..

kasper friis :(

Fra : Martin Poll

Dato : 19-03-05 19:03

> [...]
> 2004, i skovlunde (storkbh) med Nrplade EV10425, Så må de gerne kontakte

Hej Kasper.
det er sku for surt. Sæt en efterlysning på www.dmcn.dk . det kan da være
det hjælper.

Hilsen
Martin
SL1000

Fra : Ninja Rider

Dato : 20-03-05 19:03

Hejsa

Kasper Friis wrote:
*SNIP*

> hvis nogen har set nogen idioter køre eller slæbe på en Kawa grøn ZX6R 636
> 2004, i skovlunde (storkbh) med Nrplade EV10425, Så må de gerne kontakte mig
> på 24682673..

Argg... Det gør mig ondt at høre...
Jeg har heltivis min inu. Jeg har da lige være ude og kæle for den... :)

Håber du finder den i hel tilstad!.....

Mvh Emil
--
Kawasaki ZX-6R 636 Ninja