Forhandlere af Shoei hjelme i DK ?
Fra : HKS

Dato : 18-03-05 17:53

Specielt XR-1000

Havde ellers selv fundet en forhandler, men de har den i 3 kedelige farver
og kniber med at skaffe andre de næste 3-4 måneder og så længe gider jeg
sjovt nok ikke vente med at komme ud på første tur.

Kunne jo bare finde et andet mærke, men har nu set mig lun på den her.

Håber i kender nogen der har nogle liggende.

/HKS.

Fra : Ukendt

Dato : 18-03-05 18:48

"HKS" <not@likely.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Kunne jo bare finde et andet mærke, men har nu set mig lun på den her.
>
> Håber i kender nogen der har nogle liggende.

Jamen, så kender du jo størrelsen !, så er det sq' da' bare at bestille den
her http://www.moto-plus.com/ eller her www.louis.de , det sted der
er billigst !, vil forøvrigt gi dig ret det er en rigtig fed hjelm, den
kunne jeg godt selv finde på at købe

--
Hilsen
Dennis Hellan Pedersen

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 18-03-05 18:55

Dennis Hellan Pedersen wrote:
> [...]
> her http://www.moto-plus.com/ eller her www.louis.de , det sted der
> er billigst !, vil forøvrigt gi dig ret det er en rigtig fed hjelm, den

O er på tilbud hos Louis til ca 2500kr i tiden.....

--
Dun@nt
Kilo SFau's 's is for silver

Fra : Richard

Dato : 18-03-05 18:49

HKS wrote:

> Specielt XR-1000

Er C. Reinhardt ikke Shoi's officielle importør længere?

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK

Fra : EMI

Dato : 18-03-05 18:54

har du set på Ebay.de 400 euro

mvh fe

Fra : Kenneth

Dato : 18-03-05 20:19

Endelig en mere som har set Lyset. Det er en rigtig fed hjelm. Har selv en
Diabolic og det er en fed hjelm. Sidder som malet på hovedet. Nå, men det
var en forhandler.. SPG i Næstved forhandler dem, men som andre har sagt,
hvis du allerede kender str så køb den hos Louis.de eller sådan noget, så
sparer du lidt på den.

Kenneth.

Fra : HKS

Dato : 19-03-05 01:50

"Kenneth" wrote in message news:AQF_d.963$H_1.33@news.get2net.dk...
> [...]
> hvis du allerede kender str så køb den hos Louis.de eller sådan noget, så

Tak for svarende.

Ender nok med jeg bestiller en på nettet i weekenden.

Kan se at www.louis.de de har de samme modeller som jeg selv kan finde + et
par stykker mere og det er godt nok og de er osse på lager.

Men hvad med Moto-plus ? mit tyske er ikke skidegodt men synes ikke jeg kan
finde nogensteder om sagerne er på lager ?? Der har meget større farveudvalg
og de er lidt billigere osse.

Til sidst, er der i øvrigt nogen der har bestilt hos moto-plus ? er de ok?

/HKS

Fra : Richard

Dato : 19-03-05 10:58

HKS wrote:

> Ender nok med jeg bestiller en på nettet i weekenden.

Tjah, det er dit at købe uden at prøve den, du køber. Men sørg da i det
mindste for at købe den et sted, hvor du kan bytte/returnere billigst
muligt, hvis den du får hjem ikke passer helt rigtigt - to varianter af
samme hjelm i samme størrelse kan godt falde ret forskelligt ud i
størrelsen, har jeg selv erfaret ;-(

Ikke for at skræmme dig bort fra tanken, men for at sikre at du tager en
omgang returfragt med i dit budget

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK

Fra : Kong

Dato : 20-03-05 12:49

Har også en XR-1000, prøvede den hos en forhandler i DK og købte den på
Ebay.de til 349, pisse billigt når det ikke er den standard grå eller sort.

Iøvrigt en FANTASTISK hjelm.

Fra : Richard

Dato : 20-03-05 19:50

Kong wrote:

> Har også en XR-1000, prøvede den hos en forhandler i DK og købte den på
> Ebay.de til 349, pisse billigt når det ikke er den standard grå eller sort.

Og så klager nogle over, at priserne er for høje hos danske,
lagerførende forhandlere

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK

Fra : Jacob XJ600

Dato : 21-03-05 20:08

HKS skrev:
> [...]
> og de er lidt billigere osse.
>
> Til sidst, er der i øvrigt nogen der har bestilt hos moto-plus ? er de ok?

Jeg forsøgte sidste år at bestille en Schuberth S1 fra moto-plus.
Kommunikationen var elendig, og efter 2½ måned og gentagne udskydelser af
leveringsdatoen opgav jeg. Der var dog ikke vrøvl med at afbestille.
Jeg købte fra http://www.motorrad-lippmann.de/ istedet. Jeg fandt dem
igennem ebay.de. De var billige og hurtige og vist også shoei.

Mvh Jacob