Første tur overstået!
Fra : Ronni

Dato : 16-03-05 22:32

Så har jeg taget årets første tur på R1'eren, det blev til ca. 10 km
stille og rolig by-kørsel.
Det er slet ikke koldt, og min smage-på-lygte-test viste at salten er
skyllet væk, så det er bare med at komme afsted og åbne bakken i morgen!

Et godt råd - lad være at give læderbukserne lædercreme på røven - første
gang du bremser glider man lidt for hårdt ind i tanken

//Ronni

Fra : Psycho Cowboy

Dato : 16-03-05 22:45

Ronni wrote:

> Det er slet ikke koldt, og min smage-på-lygte-test viste at salten er
> skyllet væk, så det er bare med at komme afsted og åbne bakken i
> morgen!

Hmm... Kan det hænge sammen med, at det regner mon?
Jeg tror nu desværre stadig, vi kan forvente en hel del saltstøv på vejene
endnu. Det bliver ingen Bakken-tur for mit vedkommende. Dels lidt i protest,
fordi jeg synes det er ærgeligt, at de skal rykke åbningen så tæt på
vinteren, og dels fordi vejret er dårligt, vejbanerne kolde og fyldt med
salt, og så fordi jeg endnu ikke har beriget mit legeme med en tur i år. Alt
i alt en dårlig cocktail, som jeg ikke ønsker at udsætte hverken mig selv
eller andre for.

--
Psycho Cowboy
Suzuki GSX-R 600 - sover ZZ

Fra : Studen

Dato : 16-03-05 22:53

"Ronni" <ronnih@mailinator.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Det er slet ikke koldt, og min smage-på-lygte-test viste at salten er
> skyllet væk, så det er bare med at komme afsted og åbne bakken i morgen!

Heldige asen.... Ikke for at være en lyseslukker, men hvis jeg var dig,
viille jeg vaske grundigt efter. Jeg tvivler meget kraftigt på at salten
skulle være pist borte. Det er voldsomme mængder, de har spredt her på det
sidste, og den smule småregn er næppe nok til at rydde op.... Om et par uger
såååå er det en helt anden historie

Studen

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 17-03-05 02:57

"Ronni" <ronnih@mailinator.com> wrote in message
> [...]
>
> Et godt råd - lad være at give læderbukserne lædercreme på røven - første
> gang du bremser glider man lidt for hårdt ind i tanken

Nå, den med fedt/silicone bagi har du også fundet ud af???

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Anders Christensen

Dato : 17-03-05 11:49

Aragorn Elessar wrote:
> "Ronni" <ronnih@mailinator.com> wrote in message

> Nå, den med fedt/silicone bagi har du også fundet ud af???

Eww!

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 17-03-05 18:09

"Anders Christensen" <vladimirr@vladimirr.dk> wrote in message
-klip-

> Eww!

Ja altså: På *køredragten*, ik? *G*

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
www.welles.dk

Fra : Non-Desperado

Dato : 17-03-05 10:08

ronnih@mailinator.com (Ronni) skrev:

>Et godt råd - lad være at give læderbukserne lædercreme på røven - første
>gang du bremser glider man lidt for hårdt ind i tanken

Så vær glad for at du ikke kører scooter.... *He he he*

Non-Desperado